• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

tack snälla Nicks för tipset. Jag skall mejla tårtbakerskan direkt

• Linum

Jag tänkte ta mig ned till gymmet, men om jag ska cykla är nog risken för mokullblåsning ganska överhängande...

• TezzAmore

Addiz: Nyfiken, vad menar du me att Lykke fick 1700?

Miss P: Hoppas att det löser sig med er planering och att ni inte behöver skjuta på det allt för länge. Självklart ska du forts. hänga här med oss!

• Linum

Jag sitter och pillar med inbjudningskorten, men får inte ihop det riktigt... Vill egentligen ha något slags band om, men det blir inte bra!! Det kommer ju att komma bort när man väl har öppnat kortet, och då är det ju bara en onödig kostnad och sätta på det. Fastän det är skitsnyggt... hmmm...

• TezzAmore

Addiz: Okey! Jag brukar inte kika på det där med inläggsnummrena!

Ha det så gott ikväll, pöss och kram till er alla!

• Carma07

Godkväll tjejer.

MissP: Tråkigt att ni kanske behöver skjuta på bröllopet. Och ni som har skickat era inbjudningar och allt. Men självklart ska du fortsätta att hänga här med oss.

Nickes: Synd att du inte kan komma på tisdag. Men det får bli en annan gång. Kommer gärna hem till dig och fikar.

Linum: Kan du inte limma fast bandet en bit på kortet så hänger det med iaf efter att de har öppnat det. Eller någon annan fästanordning om du inte vill ha lim.

• MissPhoenix

det är ingen av oss som vågar ta det beslutet ännu.... Att skjuta på det. vi hoppas ju att vi slipper, annars blir det jobbigt Men någonstans känns det som om vi inte har något val. Vi har sagt att vi avvaktar någon vecka till innan vi tar ett definitivt beslut.

lilleman är fortfarande superdupersjuk... Ögonen kladdar igen, stackarn får inte upp dom förrens vi tvättat och gett honom ögondroppar. och skithög feber. Var ju på östra i ons men vete fasen om man inte ska till doktorn idag igen. det ger ju sig aldrig.......

Annars blir dagen seg, har ju inte varit utanför dörren på evigheter känns det som. Klättrar på väggarna nu!!

• Ab fab

God morgon på er
    Miss P jag hoppas att du o lilleman snart blir friskare o piggare.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3