• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Tack! Bra tips med att be kyrkvärdarna säga till.

Kanske skulle dela ut godispåsar vid ingången till kyrkan... Jag blir bara glad om någon kastar godis på mig.

*funderar lite på om det ser dumt ut om man står med öppen mun på alla foton för att kunna fånga godiset*

• Linum

Åhh! Tänk om man kunde få gästerna att kasta gelegrodor! Eller ännu bättre: geléhjärtan.

Nu ska jag gå och få tyst på en katt som står och skriker vid dörren.

• Ab fab

jag skall en stor skål gelegrodor på restaurangen så att alla som vill pussa en prins kan ta en groda

• Carma07

Godkväll i tråden. Nu har vi varit hurtiga och duktiga. Vi har varit ute och städat i trädgården. Krattat och gödslat gräsmattan. Vi hörde talas om regn så nu får ni hålla tummarna för det.

lykke: Vad roligt med gelégrodorna. Då kanske man ska ha många singlar på bröllopet som ännu inte har hittat sin prins.

Nu blir det lite pyssel och don innan "Lost". Vi ses imorgon.

• Ab fab

Jag kompletterar med geléhjärtan till dem som känner sig kära men de flesta av mina vänner är singlar

Bloggen är uppdaterad med nya bilder

• Carma07

Vad spännande. Måste genast kolla in dem.

• Carma07

lykke: Har du bra koll på loppisar och second hand affärer där man kan fynda roliga saker som tex till trädgården?

• Ab fab

hmm... nej inte trädgårdsgrejer. I och för sig lär det finnas en stor loppis i Alingsås, men där har jag aldrig varit.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3