• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Miss P: Då skickar jag över ett i word!

Tyvärr så kan jag inte låna ut stafflit vi ska använda, det är ju inte vårt! Hehehe! Hör med Lykke!

Linum: Va gillar du för whisky då? Min pappa diggar cognac och ska alltid bju på det på middagar... gillar inte det heller. Har provat Xante en gång, päroncognac, fick tårar i ögonen så starkt var det! Hahaha

• TezzAmore

Tack lykke07: Vilken bra idé!

• Ab fab

Kolla på bloggen så ser du bilder på det. Tyvärr har jag inte min usb med mig idag så jag kan inte mejla listan i wordformat. Hoppas Tezz hade den

Vi träffade en tant som är vigselförättare hemma. Min frisör rekommenderade henne. Jättetrevlig. Hon kändes så rätt

• TezzAmore

Miss P: Nu har jag mailat dig!

• Linum

Highland Park och i stort sett att Islaywhiskies (Laphroaig, Lagavulin, Arbeg, Bowmore). Olika whisky för olika tillfällen. Ibland passar det allra bäst med något riktigt rökigt och vill man bara smutta på en whisky i badet är Highland Park gärna 25 årig) bäst.

Annars är jag en STOOOOOOOR fantast av sherry och portvin *snålvattnet börjar rinna*

• MissPhoenix

mäh...det jag hade fyllt i på listan fanns ju inte med .....*snyft*....

• TezzAmore

Linum: Jag ogillar Laphroaig.... det luktar ju ren tjära! Blä! Då kan du ock sambon bilda klubb...

Vi tänkte ha sherry (tror jag det var) till desserten, har du några bra sorter att tipsa om?

Miss P: Kanske finns det en nyare version av listan, detta är tyvärr det enda jag har!

• MissPhoenix

min sambo och mina syskon är stora whiskey fantaster - själv dricker jag sällan alkohol. Det händer men inte särskilt ofta. Jag kommer inte ens ihåg när jag var full senast.

• Ab fab

jag tror jag uppdaterade listan förra veckan men nog inte i word. jag kollar hemma i morgon o skickar ut.

idag skall jag på aw. nice

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3