Inlägg från: MissPhoenix |Visa alla inlägg
  • MissPhoenix

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    hej allesammans! det var evigheter sen jag skrev. Tänkte bara skriva ett kort inlägg - har ingen dator varken hemma eller på jobbet. Eller, jo på jobbet har vi men den får vi inte änvända längre Och den nya hemma är helt jäkla mongo.

    För tillfället är vi inlagda på östra då lilleman är jättesjuk. Han har någon infektion någonstans men dom vet inte vart. Stackarn har haft 41grader feber i fyra dagar. Dock hoppas och tror vi att han börjar repa sig.

    Bröllopsplanerna börjar forma sig mer och mer - nästa vecka är ju sista osa dag. Menyn är nästan bestämd och drickat är inhandlat och klart i tyskland.

    Jag vill gärna haka på när det är dags för nästa fika. Tyvärr har jag itne hunnit kolla mailen på typ 2 veckor - antar att den svämmat över nu

    Jag hoppas att malm bröllop gick bra- så nyfiken på alla detaljer. Ni som var där? Var hon sådär superduper vacker och allt var så fint? Hoppas det!

    Många kramar till er alla - ska upp till lilleman igen!

  • MissPhoenix

    hej alla mina små vänner!!!

    Guuud vad det var längesen jag var här. Datorn hemma är helt heybaberiba och vi får inte använda datorn på jobbet längre (fast, idag är jag själv och när chefen är borta dansar dom anställda på borden!!!)

    Fick ett sms av Tezz idag och jag följer gladeligen med på mån - ska bli så kul! Dock jobbar jag till 19 ( i vasastan) så jag kommer så fort jag bara kan.....

    Skrev ett suuuuuuper långt inlägg i tis hemma men eftersom datorn numera lever sitt egna liv så kom det nog inte fram.

    Mario har varit jättesjuk och legat på östra i en vecka. Eftersom immunförsvaret var så försvagat efter förra omgången så tog det ännu hårdare nu när han blev drabbad av ett virus och urinvägsinflm. Han har haft över 41g feber, kramper och itne kunnat äta. Men, idag blev han utskriven och det känns jätteskönt.

    Bröllopsplanerna är i full gång igen och J var i tyskland förra helgen för att bunkra Så nu har vi hela sovrummet fu¨llt med sprit

    Hur var malms vigsel? Någon som var där? Önskar så att jag kunde varit med.... hoppas att det gick vägen iaf malm. Höll tummarna och tankarna där hela dagen!

    Kram på er alla!!!!

    Tittar nog in igen imorgon eftersom jag är själv på jobbet då

  • MissPhoenix

    Efter att ha skummat igenom jädrans massa inlägg så ser jag att mitt förra faktiskt kom med - så vi kan väl ignorera det jag just skrev

    Så att ni valt mi casa till träffen - det är ju på andra sidan från mitt jobb. Så innan jag slutat så kan jag stå och kika på er

    Vad är adressen till bloggen? Hittar inte den....Vill ju gärna se malm.

    Kram på er alla! (Igen!)

  • MissPhoenix

    åäterigen sitter jag här på jobbet och skriver .... hoppas bara ingen kommer

    Carma - va tråkigt att du är så sjuk. Vad har hänt?

    Nickes - min kusin som ska gifta sig på samma datum somm dig blir hippad idag och sambon hennes sexad
    Hoppas att din blivande får en kul dag. Har en känsla avb att jag förväntar mig för mycket av min hippa och att Js sexa kommer att blir överjävlig.

    Annars är livet lugnt..M:s feber har gått ner och han repar sig sakta men säkert. Han vill fortfarande inte äta så mycket och han är supergnällig men vad är det mot att vara jättesjuk?

    Efter jobbet ska jag ut och beställa tårta... "DEN" tårtan.... Får se om den blir som jag vill ha den

    KRamar till er alla...

  • MissPhoenix

    Nibla?? Kan det vara fr malm?? kommer nog ha svårt att vänja mig ...

    Vill gärna se korten!!

    Idag sitter jag själv på jobbet igen.. Alla ni som följt min kamp om att få ett jobb vet att jag var superglad....Nu är jag inte riktigt lika glad längre och börjar leta mig bort... Och det är inte det att det är fel på själv jobbet. Det är kanon och emma som jag jobbar med. MEN, min chefer är helt dumma i huvudet. ÄIdag har jag t.ex ingen aning om dom kommer eller inte eftersom ingen av dom behagar att svara i telefon...*suck*

    Carma - jag har också jeans på mig!

    Jag ska stå och kika i fönstret innan jag kan komma loss på er... Så kikar ni till andra sidan gatan ovanför videobutiken ska jag stå d¨är men näsan tryckt mot fönstret. kra m påer

  • MissPhoenix

    Petra - hoppas att du krya på dig. Vill ju gärna träffa dig. Och alla andra nya tjejer...

    Satt och pratade bröllop med Jocke hela kvällen ogår och det mesta känns faktiskt unde rkontroll....

  • MissPhoenix

    Kan någon uppdatera mig, vad är dte för knytis vi pratar om?

  • MissPhoenix

    Fru nibla - vart är det ni köpt hus någonstans? Hoppas att du kommer ikväll, har så mycket att fråga!

  • MissPhoenix

    Spännande! Man kan väl säga att det hänt massor i erat liv det senaste då
    både hus o bröllop och resa inom loppet av 2 veckor!

    Vi önskar oss också resecheckar/presenter, ni fick ju massor. Kul ändå att folk respekterade det, många jag pratat med vill ändå köpa en "sak". Vart går resan?

  • MissPhoenix

    Ååååå - 16/6 grillkväll. Om jag inte blir hippad då - nu är alla lediga lördagar eventuella hippdagar- så kommer jag gärna. Ska kolla med J också.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3