• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Idag har jag varit en tur till Borås för ett besök i brudklänningsaffären som Nides rekommenderade mig. Hade sagt att om jag inte hittar någon där så åker jag till Kungälv och bokar upp den klänningen som jag provade där. Men i denna affären hade de en likadan klänning som den annonsen jag svarade på (fast fel storlek). Har varit så tveksam till den. Bilden var ju så dålig så det var så svårt att se. Men nu när jag har sett den i verkligheten var den jättefin. Så nu blir klänningsveliga jag tveksam till om jag ska försöka få tag på henne igen (hon har inte hört av sig) eller åka direkt till Kungälv och boka klänningen. *uaaaahhh* Jag hatar att lida av beslutsångest.

Men lite tur hade jag ändå i Borås. Har haft så svårt att hitta kläder att köpa och det är verkligen helt tomt i min garderob. Tror nog att alla mina kläder är trasiga. Men äntligen hade jag flyt. Hann tyvärr inte prova allt jag såg, men förhoppningsvis så har det fått in likadant på någon av KappAhl i Göteborg.
    *tjohoo* Änligen några nya plagg i min tomma garderob och dessutom en ny väska. Kunde äntligen slänga den gamla.

• Carma07

lykke: Just det, det var det jag också skulle säga - tack så mycket!! 1815 brunnsparken låter bra. Vid fontänen?

• Carma07

lykke: Det hade jag glömt. Fastän jag skrev ut mailet.

• Carma07

Tezz: 1800 ska jag hinna till. Det blir bra så slipper vi stressa. Det vore ju dumt att springa till vårruset som vi ska promenera.

Nides: Hör med måleriaffärerna. De är duktiga på det.

• Carma07

Nides: Glömde säga, tycker det som du ska göra med stolen låter jättefint. Vilken rolig idé.

• Carma07

Tezz: Ska vi kanske maila "vinlistan" också? Vet att Nickes gärna vill ha info där och antar även MissP eftersom de inte har tid att vara här.

Vet vi hur det är med MissP förresten. Det var ett tag sedan vi hörde något från henne.

• Carma07

Vad nyttiga ni är!! Jag har varit nere och smällt i mig kärleksmums. Men gott var det.

Ev imorgon får jag skjuts till majorna. Isf kan jag kanske möta upp Addiz och Nides någonstans. Ni skulle väl träffas i området någonstans?

• Carma07

Nides: Grattis!!! Och kämpa på.

lykke: Vad jag hörde på radion idag så kommer de in här under veckan.

• Carma07

Nides: Vi slutar ju 1700 så jag kanske är i majorna någon gång mellan 1730 och 1800 beroende på när vi kommer iväg och trafiken.

• Carma07

Nides: Det kan du göra. Har inte jobbat jättemycket med det. Har bara provat det lite på glas och papper. Men det ska nog fungera utmärkt. Kolla isf på Panduor. De har ju sådant.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3