Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Idag har jag varit en tur till Borås för ett besök i brudklänningsaffären som Nides rekommenderade mig. Hade sagt att om jag inte hittar någon där så åker jag till Kungälv och bokar upp den klänningen som jag provade där. Men i denna affären hade de en likadan klänning som den annonsen jag svarade på (fast fel storlek). Har varit så tveksam till den. Bilden var ju så dålig så det var så svårt att se. Men nu när jag har sett den i verkligheten var den jättefin. Så nu blir klänningsveliga jag tveksam till om jag ska försöka få tag på henne igen (hon har inte hört av sig) eller åka direkt till Kungälv och boka klänningen. *uaaaahhh* Jag hatar att lida av beslutsångest.
Men lite tur hade jag ändå i Borås. Har haft så svårt att hitta kläder att köpa och det är verkligen helt tomt i min garderob. Tror nog att alla mina kläder är trasiga. Men äntligen hade jag flyt. Hann tyvärr inte prova allt jag såg, men förhoppningsvis så har det fått in likadant på någon av KappAhl i Göteborg.
*tjohoo* Änligen några nya plagg i min tomma garderob och dessutom en ny väska. Kunde äntligen slänga den gamla.