• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Helluuu!!!

Vill gärna klämma in kvällen, men det beror på om jag behöver åka iväg till Kungälv idag för att boka klänningen eller inte. Imorgon behöver jag göra en himla massa andra ärenden och så gott som hela söndagen försvinner på annat. Men antar att ni är där ett tag så jag kan ju kanske komma senare också.

• Carma07

Tezz: Det står +1 på dig. Är det m2b som kommer med?

• Carma07

Tezz: Tack för påminnelsen om lösenordet. Det hade jag glömt annars. Ska fixa det på en gång.

• Carma07

Tezz: Nu var det fixat!!

• Carma07

Tezz: Tror det får bli den. Orkar inte leta runt något mer. Den var tillräckligt fin och man ska ju bara ha den några timmar. Tror ändå inte att det går att hitta en sådans om jag vill ha när man inte kan spendera vad man vill på klänningen. Sambon tyckte den var jättefin på och det kan ju räcka.

• Carma07

Tezz: Nej, det gör den inte. Den liknar nog mer den som jag provade i Kungsbacka när du var med fast att denna är ljusivory och något draperad precis under bysten. Och så fanns det tunna axelband med också. Det vill jag gärna ha, tycker det ser så naket ut på mig annars.

• Carma07

Kollade för skoj skull om klänningen fortfarande låg kvar under köp&sälj, men jag hittar den inte. Nu hade jag nog valt den i Kungälv iaf, men lustigt att hon hör av sig och vill sälja och säger att hon ska ringa efter helgen när hon kommit hem och inte ringer tillbaka alls. Hon hade väl antagligen fler som var intresserade och som inte ville komma och prova innan.

• Carma07

Hur har ni gjort med inbjudningarna vad gäller namnen på de inbjudna? Har ni skrivit de i själva inbjudan eller bara på kuvertet?

• Carma07

Tezz: Tycker era kort är jättefina och passar verkligen ert blå tema. Det var ju dina kort som fick mig att köpa vitt embossingpulver.

Ska se om jag får plats med namnen i själva inbjudan. Tycker att det är lite finare.

Barnfrågan kommer vi nog att lämna till föräldrarna själva att avgöra om de vill ha med dem eller inte. Funderar på bästa formulering där det framgår att barnen är välkomna om de kommer med, men inte ett måste så föräldrarna ändå kan slappna av lite mer och umgås istället.

• Carma07

Tezz: Där ser du, du är jättebra på att pyssla du med.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3