Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Om jag hinner ikväll hade jag tänkt att få ihop ett kort från oss. Ger man det till någon ansvarig där eller skickar vi det senare?
Om jag hinner ikväll hade jag tänkt att få ihop ett kort från oss. Ger man det till någon ansvarig där eller skickar vi det senare?
Nickes: Det låter som en idé.
Tezz: Jag tar alltid kort på mina kort. Har ett helt galleri hemma.
Vet ännu inte vad jag ska ha på mig. Måste åka bort och panikshoppa något. Har ju bara jeans hemma.
Nickes: Ska bli jättekul att få träffa dig imorgon igen.
Sambon kommer inte med imorgon. Vi har norrlandsbesök som han tar hand om.
Nu ska jag iväg och panikshoppa.
Vi ses imorgon!!
Godmorgon.
Idag är den första dagen vi väntat på och jag känner mig inte kry. Jag ska ut och provgå lite och se hur jag mår. Vill ju så gärna gå.
Inatt drömde jag om Malm. Drömde att hon gjort sig iordning till bröllopet med stor snygg frisyr och allt. Så började det spöregna och hon såg ut som en dränkt katt. De fick fixa till håret så gott det gick och jag tror nog att det blev snyggt.
Lycka till idag Malm!!!
Jag kommer troligtvis inte med idag. Det är ryggläge som gäller för tillfället. Har pratat med Lykke och hon köper med ett kort från oss alla.
Krama Malm från mig oxå och ha alla så trevligt.
Är så ledsen över att jag missade det. Hoppas ni tog lite kort på dem så man kan få se något innan de har framkallat sina egna. Kanske lägga upp på bloggen?
Nickes: Vad gulligt att tänka på mig. Jag blir jätteglad.
Det är fortfarande halvt ryggläge. Och jag som hade tänkt att få iordning det sista med inbjudan. Men jag kan nog skriva ihop infobladet för hand hemma idag, så har man det klart och bara skriva in i datorn imorgon. Måste ju först ner till Format imorgon och köpa det sista pappret. Hoppas att min plan håller att kunna skicka dem på tisdag.
Tezz: Visst hade du köpt någon tejp som fungerade på vellumpapper utan att synas igenom? Var det hos Kortmakaren du gjorde det?
lykke: Förstod nästan att ni inte stack iväg till Paris för det. Vilket roligt sätt att dela ut dem på.
Tezz: Skulle vara kul om vi la upp det på bloggen. Vet inte om vi ska vänta och höra med henne eller inte. Tror ju iofs inte att hon skulle ta illa upp, men kanske känns bättre om hon vet om det innan. Jag vet inte, vad tycker ni andra?