• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Puman: Vad bra med frimärkena. Det är ju de som jag egentligen vill ha. Jag hör av mig på måndag om jag inte har ordnat andra innan dess.

Har nu varit ute på en promenad till torget och hört med både frisören och blomsteraffären. Det var ju inga hutlösa priser som de ville ha. Frisören trodden 500-600 för en enklare uppsättning och brudbuketten trodden hon kansken 350:- och 75:- för corsage.

• Carma07

Pust, blev alldeles slut och matt av promenaden. Får ta och vila upp mig en stund framför tv. Det är vid sådana här tillfällen man hade önskat sig fler kanaler. Får väl gå ner i källaren och hämta upp "vänner"-boxarna.

• Carma07

Linum: Jag kommer nog inte ner till planen imorgon. Blir helt utmattad fortfarande av mista lilla och måste vila. Men kommer du ihåg hur sambon ser ut så kan du ju alltid haffa honom. De stunder han inte är med i matchen kan han ju förklara lite för er. Jag frågade om han kommer att känna igen dig imorgon och han tror det, men är inte helt säker.

• Carma07

Nickes: Haha, vad roligt. Hoppas att han får det kul. Lite tur med vädret hade de ju ändå.

• Carma07

Linum: Vad kul att ni kom iväg. Kände mig så mycket piggare idag och tänkte fjäska med lillebror och åka med honom dit en sväng, men han skulle ta motorcykeln och jag vågar inte åka med på den. Tur var väl det kanske, för efter jag hade ätit lunch somnade jag i soffan och vaknade först nu. Var nog inte så pigg som jag trodde.

• Carma07

God söndag.
    Befinner mig på jobbet en sväng så vi kan få klart våra inbjudningar idag. Passade på att gå igenom mailen. Det tog ca en timme. Så nu blev jag alldeles trött och får nog ta mig en fika. Såg att det fanns pepparkakor här.

Linum: Nästa gång ni är i kroksvängarna så är det inte jättelångt hem till oss heller. Kaffe har vi alltid hemma. Har svarat dig på mailen.

• Carma07

Godmorgon tjejer.

Malm, hmm eller jag menar Nibla: Vad kul att du är tillbaka. Är fortfarande ledsen för att jag inte kunde vara med. Men jag har kollat in bilderna flera gånger. Ni är jättefina. Hoppas resten av bröllopet också var bra.

Du får berätta mer om huset ikväll. Nu blir jag riktigt nyfiken när ni kommer ut till våra trakter. När blir det inflytt?

Kokkos: Välkommen till tråden.

• Carma07

Tezz: Känner mig piggare. Tänker ta det lungt idag så inte krafterna hinner försvinna till ikväll. Sambon har lovat att komma och hämta mig ikväll när jag känner att jag inte orkar mer.

Linum: Alicante låter härligt. Skönt med lite semester nu när vädret ändå är trist här hemma.

• Carma07

Nibla: Ligger huset ute på hemnet? Förstår om du inte vill skriva här i tråden utan jag kan vänta till ikväll isf. *så nyfiken*

• Carma07

Nibla: Skrev ni inte ut eller laddade ner bilderna från hemnet? De brukar ta bort huset när handpenningskontraktet är skrivet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3