• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

MissP: Jag blev lite nyfiken på konverstionskorten. Vad står de på dem?

• Carma07

Tezz: Lite förslag fick man väl. De körde väldigt mycket med ballonger och mcyket pynt till själva vigseln som de hade i trädgården.

• Carma07

God morgon

Igår fick jag min första riktiga bröllopsångest. Fler och fler tackar ja och jag känner att vi har ingen aning om vad vi håller på med. Jag kände att jag fick sådan panik och ångest och helt plötsligt visste jag inte alls hur i hela fridens namn vi kommer få ihop det här. *HJÄÄÄÄLLPP* Har fortfarande ont i magen idag med. Och inte har man tid att ta tag i sakerna när man sitter på jobbet. Det är ju enda sättet att bli av med paniken. Jaja, det ordnar sig i slutändan. Det blir vad det blir.

• Carma07

lykke: Vad roligt med smyckena. Jag blir riktigt nyfiken.

Ang lördag så har vi ändrade planer. Sambons lag hade panik med folk inför matchen så han sticker iväg på den. Jag har en himla massa ärenden att fixa och vet inte riktigt när jag kommer hem. För att inte stressa ihjäl mig så vill jag gärna hålla min plats öppen. Går det bra att jag avbokar mig på potatissalladen och så kan jag ta med mig en egen liten knytis om jag hinner komma bort? Vill ju om möjligt gärna träffa er en liten stund.

• Carma07

Tezz: Nä, man är ju nybörjare på det hela och har heller inte för avsikt att skaffa mig några större erfarenheter och rutiner på det här.

Jag har en hel del bilder om hur jag tänkt mig, men vill ni brainstorma ideér till trädgårdsinredning får ni gärna göra det. Det finns säkert alltid något man kan plocka. Man fastnar så lätt i sina egna tanekbanor.

• Carma07

Puman: Det är vi som ska ha festen i vår trädgård. Jag så på äntligen hemma. Försöker hitta tips och ideér överallt.

Tezz: Har skickat ett litet mail till dig.

• Carma07

lykke: Även om det blir av på lördag kan vi väl hitta en dag till då fler kan.

• Carma07

Puman: Det börjar närma sig med stormsteg, men det är inte vår tur ännu. Vi gifter oss den 18 augusti. Jag tror det är Nickes som står på tur.

• Carma07

Vi ska vara hemma hos oss i midsommar. De som ska vara vårt värdpar kommer och ev ett annat par också. Tänkte grilla och ha en liten femkamp i trädgården. Tänkte det kunde vara kul för barnen. (Och oss också )

• Carma07

Nu har vi varit och kikat på kyrkan. Den var jättefin och mysig på insidan. Det fanns en kyrkstuga intill som vi kunde få gömma oss i tills alla gäster hade anlänt. Vi kollade lite på möjligheter att ev servera lite champagne på kyrkbacken efteråt.

lykke: Kollar lite närmare på fotolänken när jag kommer hem. Men det kan vara ett bra tillfälle att träna.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3