• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

lykke: efter-bröllopen-resa låter som en bra idé tycker jag.

Petra: Spännande att testa frisyren. Inte långt kvar för er nu.

• Carma07

Godmorgon

Tezz: Det ska bli kul när du sätter igång och scrappar till hösten.

Imorse var det riktigt svårt att vakna. Jag fick nästan ta till våld för att få upp mina ögon. *urk* Det gör inte saken bättre att det har flyttat in ett monster i mig som bara går omkring och morrar. Och det värker i benen och min tröja är fuuuuul. :-/

Nu ska jag ner och äta frukost och dricka kaffe och se om det skrämmer bort monstret, så den lilla kvittrande fågeln vågar sig fram istället.

• Carma07

Men hur gör man en arg gubbe? :-I

• Carma07

Nu är det inget en-gång-i-månaden-monster som dykt upp här. Så det kommer väl ett till om ett tag. Men väl är det ägglossning som jag har börjat känna av de senaste åren, så det kan vara det som spökar. Trodde först att det var stress och för lite sömn. Men det är skönare att skylla på det andra. Har ett enormt sötsug också och blivit svullen. Men nu efter kaffe och frukost känns det myyyycket bättre. Nu ska jag bara hitta arbetslusten också.

Linum: Massage låter inte helt fel. Men har du problem med ryggen?

Tezz: Skönt om dina "bröllopsnattsbekymmer" löser sig självt.

• Carma07

Tezz: Jag brukar få värk i magen och mest på höger sida ner mot ljumsken. Ibland får jag även ömma bröst och i värsta fall håller det i sig tills mensen dyker upp. Inte roligt kan jag lova att ha det i två veckor. Då är jag grymt tacksam över att de är små. Ibland får jag även lite pms-symptom med jättesug på något och irritation i kroppen. Dock inte lika starka som innan mens.

• Carma07

lykke: Det där med luktsinnet stämmer nog också. Nu när vi åker till jobbet så nästan spyr jag och gapar om hur vidrigt det luktar. Sambon kan inte förstå att jag inte har känt det innan och vi har haft bilen i tre år. Han säger att det alltid har luktat så. Dessutom har jag problem med att steka kött. Tycker det luktar vidervärdigt (?) (stavar man det så?)

• Carma07

*vinkar till Nides* Kul att du är här.

• Carma07

Tezz: Kan också känna ibland att det är inte annat än ägglossning, pms och mens. På så vis blir det ju bara en vecka i månaden som man är fri från allt sånt och kan känna sig lite tiptop.

• Carma07

Tezz: *fniss* Inte meningen att uppmärksamma dig på det.

Nides: Är så nyfiken på din klänning. Och det dröjer ju jättelänge tills vi får se den.

• Carma07

lykke: Jag brukar säga till sambon när han frågar om det är något att jag inte gråter utan det är bara tårarna som rinner. Tycker det är stor skillnad och han nöjer sig med svaret. Då vet han att jag inte är ledsen över något utan att det bara är hormonerna som spelar mig ett spratt.

Nides: Men om chefen skrattar åt det borde det inte vara någon fara att gå till jobbet på måndag. Så du har långhelgsledigt? Vad härligt. *avundsjuk*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3