• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

God eftermiddag i tråden.

lykke: Kollade in ditt diadem. Jättefint!! Jag är på jakt efter något liknande (om jag bara kan bestämma mig om det ska bli något sådan eller ej ) Smart idé att kunna göra om det till ett halsband senare.

27 juni tror jag att jag kan fika. Inget inplanerat vad jag vet utan att kika i almanackan.

Ha alla en trevlig helg om ni hinner sticka iväg.

• Carma07

Godmorgon. Idag skulle jag upp tidigt hade jag tänkt, men hade verkliglen lim i ögonen. Sambon kom och väckte mig halvtolv!! Jag behövde väl sova då, men vill gärna försöka komma upp tidigare.

Idag kommer det gå åt att göra en del mer kort som jag ska ge bort i present på måndag. Så de behöver bli klara under helgen. Utemöbler att slipa och olja, blommor att plantera, fler blommor behöver inhandlas och ett ton med bröllopsplanerande och ärende att göra. Hur får man livet att räcka till???

• Carma07

Linum: Ja, man gör oftast misstaket att man glömmer att andas när man känner sig stressad. Pirates of Caribbean låter himla skoj. Bio?

• Carma07

Nickes: Vad kul. Tänkte på dig om det blev av. Du hade ju misstänkt det. Du får berätta mer sedan. *nyfiken*

Det var så många som till slut inte kunde komma igår så vi skjuter upp det hela. Så ni har fortfarande chans att vara med.

lykke: Regnar det på dig? Konstigt, här har nog inte regnat sedan igår kväll. (eller natt kanske)

• Carma07

Linum: När har ni planerat att skicka ut dem?

• Carma07

Godmorgon. Jag är först i tråden idag??!!! Det brukar jag inte vara. Helgen gick åt till att göra en massa kort. Ska träffa en kompis ikväll och hon ska få dem som present. Började också städa lite smått och började baka efterrätt, så det går snabbare i em när jag kommer hem.

Har även börjat med att leta runt på fotografsidor för att få idéer till fotograferingen. Det är min kusin som ska fota oss och hon vill gärna ha en lista så hon kan fundera lite hon också. Ganska snart ska vi även leta upp bra platser och provfota oss. Helst vill hon att jag är sminkad då. Då blir det ju en del tränande även på det.

• Carma07

Det blev ingen tid över för möbelslipning och oljning. Inte heller för ärenden som jag hade planerat. Korten tog längre tid än beräknat och igår var sista dagen att bli klar med dem. Men å andra sidan kan det kanske vara bra att vänta med ärenden tills jag fått lönen. Dessutom får vi semesterlön och det är pengar som jag inte alls hade räknat med. De är varmt välkomna.

• Carma07

lykke: Låter som en bra helg för dig också. Vad trevligt att du sålde basebollkonceptet. Ska genast snacka med sambon. Han blir nog glad då.

• Carma07

lykke: Spelschemat finns här på deras hemsida. De datum som Göteborg står först spelar de på hemmaplan.
    www.gbgbaseboll.com/spelschema.asp

De tränar tisdagar och torsdagar. Har inte koll på om de kommer att ha något sommar uppehåll eller inte.

• Carma07

Så jag kommer inte få med mig sambon på Nickes bröllop. Han kommer att spela match då.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3