Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Åhh bauti, det såg ju helt underbart ut. Förstår att du längtar.
Åhh bauti, det såg ju helt underbart ut. Förstår att du längtar.
Godmorgon tjejer
Malm: Tråkigt att du håller att bli sjuk. Du kan låna alla tummarna nu. Kan lova dig att de är superbra. De måste vara blålila och ledbutna vid det här laget. Men det finns nog magi kvar så det räcker till dig oxå. Jag lägger även till mina.
Tråkigt med din kompis. Tycker det var ovanligt fegt att meddela att på det sättet. Men det är hennes förlust som missar ert bröllop.
Tezz: Allt bra. Rapport kommer på mailen framåt lunchtid.
Tack för alla era tummar, men de ska lämnas över till Malm nu!! Det är bara att skaka nytt liv i dem och knipa ihop lite ny magi. Jag har även lagt till mina att Malm hinner bli frisk tills på lördag!!
Och så kniper jag tårna för Tezz.
bauti: Tummarna är för Malm så hon inte blir sjuk tills på lördag. Hon känner sig lite krasslig.
Malm: Skulle ju säga till dig att när jag var i brudbutiken i Alingsås såg jag typ kavajer och sjalar eller boleros till brudklänningar. Hittade inget pris på dem. Om du fortfarande var på jakt alltså.
Fick precis en lapp i min hand om en ny butik i Göteborg som heter I do-Brud & Dekoration. De har nyöppning den 21/5. Man kanske ska ta sig en tur dit.
Hemma igen efter en tur till jobbet och min e-mail.
Butiken öppnar vid Stigbergstorget. Verkar vara saker för dekorationer som de säljer. Får väl maila adresse nästa gång jag kommer åt den.
Vill ju inte fastna i filtret för reklam.