• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Fredag: Hänger du med oss länge nog så kommer du att veta allt du vill om pyssel.

• Carma07

Fredag: För att förklara så är det ett pulver som du häller på det stämplade motivet så motivet bränner fast i pappret och blir lite upphöjt. Ahhh, kommer inte på en bättre förklaring.

• Carma07

Tezz: Som det ser ut nu så kommer jag inte med ikväll. Vi kommer att åka lite ärenden och jag håller på att övertyga sambon att vi ska åka till Format så jag kan köpa de pappren som inbjudningstexten ska stå på. Isf blir det Kungälv imorgon. Kanske ska ringa först och kolla så ingen har bokat den nu till vår dag. *hmmmm* Kommer jag så blir det defenetivt after work med jeans, skjorta och tofs.

Hur gör ni med infobladet. Har lite idéer men det är lite mäckigt(?). Känner mig väldigt stressad över inbjudningarna just nu och vill inte krångla till det mer.

• Carma07

Tezz: Är du här till kl 1700? Ska iväg en sväng och inhandla kuvert och frimärken tänkte jag.

• Carma07

Vänta då tills du har skickat ut dem.

• Carma07

Syns vi inte ikväll så får ni ha det så trevligt!!!

• Carma07

bauti:
    Västindien låter underbart!! Själv skulle jag vara glad om vi kom iväg till Danmark över en helg. *fniss*

Vad skönt att ha fått inbjudningarna klara. Jag jobbar på för fullt för att våra ska bli klara under helgen. *stress, stress*

• Carma07

Malm: Så dags att komma in här. Nu har ju nästan alla gått hem.
    Ha en trevlig helg!!

• Carma07

Hej hopp på er. Hoppas att ni hade kul igår. Vi fastnade på jobbet och skrev ihop inbjudan. Nu är det infobladet kvar att få ihop. Ska iväg och köpa papper till inbjudan och info, kuvert och frimärken. Så snart så!!! *pust*

Nu har det snart gått åt så mycket tid och energi på inbjudningarna att det blir inget över för resten. Och så besannas mina mardrömmar; att när vi kommer ut på kyrkbacken så kommer jag på att resten har jag glömt att planera.

Nickes: Kul att du kikar in. Nästa fika som planeras måste vara en dag som du också kan komma.

Ha en fortsatt trevlig helg

• Carma07

Bloggen uppdaterad!! Tjohoo, vad jag kan. *stolt*

Nickes: Tror inte att en ny fikadag är bestämt just nu. Men vi pratade om att hitta en dag snart igen.

bauti: Nä, det känns ganska skönt att man bara gifter sig en gång. hahaha. Vad skönt att ha inbjudningarna klara. Festprogrammet har du ju fortfarande lite kvar. Och ni behöver väl inget kyrkoprogram eller ska ni ha något liknande?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3