• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Godmorgon

Tezz: Tack för ditt sms igår. Kan inte svara tillbaka på den telefonen för tillfället. Var inne och kollade på bilderna och började nästan gråta.

• Carma07

Godförmiddag.

Var inne på bloggen och kikade på alla bilderna. Vad fina de var. Och ni också. Önskar så att jag också hade varit där. Men, men det blir ju fler bröllop.

lykke: Dina inbjudningar blev jättefina. Tänkte också lägga upp mina där sedan. Det är ju roligt och ha på sidan.

Addiz: Lät inte som något roligt du hade åkt på. Krya på dig!!!

• Carma07

Linum: Attans, då blir det kanske en resa till till Frankrike.

• Carma07

MissP: Har tänkt på dig och hoppats på att allt flöt på bra. Tråkigt att höra att ni inte är friska ännu. (Eller rättare sagt lilleman) Hoppas de kan hitta vad felet är och se till att han blir frisk igen.

Nästa fika är ju den 28 maj (eller?) Hoppas du kan komma.

• Carma07

Godmorgon.

Kul att BT fungerar igen. Vad är det för mening med att vara hemma om man inte kan snattra med er?

Tezz: Vi har en spiralbindningsmackapär på jobbet. Tror dock att alla spiralerna har gått åt, men det är ju ganska lätt att köpa. Med vår så blir det ganska täta, fyrkantiga hål.

• Carma07

Om det är någon som inte vet vad de ska pyssla med på lördag ännu kan jag tipsa om att sambons basebollslag ska inviga deras nya plan. Blir väl något slags jippo och något lotteri om jag förstod rätt innan matcherna sätter igång. Om man vill kolla in lite annorlunda lagsport.

• Carma07

Linum: Mår mycket bättre nu.

Tezz: Den vi använder på jobbet har vi plastspiraler till. Vet inte om det finns andra sorter att använda till den. Ska se om jag kan kolla upp det.

• Carma07

Linum: Det är Fjällboplan i Utby. Basebollskillarna blir inte glada när man kallar det brännboll. Jag har fått godkänt för att få kalla det avancerad brännboll. Krångliga reger måste jag säga. Satt igår och hjälpte sambon att vika ihop infoblad som ska delas ut där reglerna står förklarat så man fattar något vad de pysslar med ute på plan. De kommer även ha en kille som kommenterar matcherna, vilket är jättebra för det är så lätt att missa allt som händer annars.

• Carma07

lykke: Jajamän, jag vilar ordentligt. Jag sitter still på stolen framför BT.

• Carma07

Linum: Invigningen börjar 12:30 och matchen börjar 13:00. Om du vill tjuvstarta lite kan du kolla deras hemsida. www.gbgbaseboll.com

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3