• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

Ska luncha med N idag för omväxlighetens skull! Trevligt!

Idag är det After Work med bästa kompisen också. OCH FREEEEEDAG!!!! Kan det bli bättre?

• MissPhoenix

Malm - låter precis som en fredag ska vara!

• Katzz

Finns i Gbg. Ni hittar min mail under "Någon som vill tröffas.." ska ju vara träffas men ni hajar. ;)

• MissPhoenix

katz?? jag fattar ingenting? vill du träffas?

• MissPhoenix

Ååå - deklarationen kom nu, jag har ju inte kunnat kika på nätet som ni andra, men jag fick nästan 3 tillbaka och J som vi trodde skulle åka på massa restskatt fick 2 tillbaka. Alltid trevligt. Så, när kommer pengarna? Innan midsommar?

• TezzAmore

Hej MissPhoenix!

Undrar om min deklaration också har kommit?? Jag är väldigt nyfiken på den. Förra gången fick jag betala och det var inte kul... hoppas att jag slipper det iår!

• Ab fab

Spännande med deklaration. Hoppas den kommer idag. Det hade varit kul... hoppas jag.
    Vilken go fredag fr Malm. Jag hoppas snart kunna gå hem lite tidigare idag, sätta mig i solen med en drink o Amleia

• MissPhoenix

lykke - har det kommit en ny amelia? I förra numret eller om det är det nuvarande så handlade det om bröllop - såklart!

Deklarationen jag fick var fel i år igen, men inte lika mycket fel.. har fortfarande enorma skulder på min deklaration som jag inte har.. men, iår hade den gått ner från 600 000 till bara 300 000.... Alltid nått

• TezzAmore

Miss P: Känner du fortf. för att hänga med och träna Body Pump nån gång?

• MissPhoenix

tezz - japp! Frågan är ju bara vilken tid det är, för jag börjar ju jobba efter påsk och då kommer jag jobba till 19 på kvällen utom fre - då jobbar jag till 17....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3