Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Ikväll är det Shakespeare in love på tv. Mysmys.
Halloj på er!!
Jag har inte haft tid att kika in här på två dar!! *abstinens*
Har ni saknat mig?
I onsdags var jag iväg med en kompis hela dan, igår var jag på Gekås och kom hem kl 20.30!! Idag har jag varit på mitt nya jobb och pratat lite med dem där
På måndag börjar jag jobba!
Hur har ni det?
Och för er som undrar om era deklarationer så är det bara att gå in på skatteverket, logga in med e-legitimation och vips, kan man se hur mycket man får tillbaka/måste betala på skatten. Hur enkelt som helst. Och gillar man beskedet man får är det bara att lämna in deklaratione på nätet och sen är det färdigt!
Hej Nickes! Hittade du nåt fint på Gekås? Var det mycket folk?
Vi funderar på att åka dit den 27e april...
Linum: just nu så känner jag också att jag heslt skulle vara hemma och titt apå TV ikväll, men hela em/kvällen är uppbokad. Först ut med boman (så klart!), sen hem till en kompis och hjälpa henne att måla sin lägenhet, och sen hem och duscha och sen ut på konsert: Lustans Lakejer på Trädgårn! Ska överraska min sambo med biljetterna, han vet inte var vi ska ikväll! :D
Åh, GeKås... Tycker att det är ganska hysteriskt och ganska kul. Men jag kan inte vara där inne för länge för jag får panik på alla kundvagnar... och allt folk som alltid trängs...
Får nog ta och åka dit snart.
Hej Nickes!
Hur känns det att börja jobba på måndag?
Fick ni köa länge på GeKås eller var det lugnt?
Gjorde ett MEGAfynd i Ullared, rusade in i skoaffären på vägen därifrån, "bara för att", och det första jag sprang på var brudskor!! Rätt storlek, jättensnygga... och det bästa...
priset.....
69 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var ju bara tvungen att köpa dem. Eller rättare sagt jag köpte två par. Hittade ett till par som kostade 299 kr och jag kunde inte bestämma mig.. *erhmm*
mest pga att mina fötter sväller så väldigt, så jag ville inte chansa och gå ifrån några så billiga skor..
Får prova in dem hemma och sen kan jag ju sälja ena paret
Lustans Lakejer.. nostalgi!
Addiz: De öppnar redan 10:00! Jag kommer att ta bilen och parkerar isåfall i Focus...