• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Vi ses 15.30! *vink vink*

• Addiz

Det var himla fint i lördags! :) Nästan så man själv fällde en tår... Hoppas kalaset blev lyckat! Tänk, hon är fru Malm nu ;)

Och Nides: din klänning var jättefin!

Lykke: låter lite tight med fotografering kl 15 inne i stan och vigsel kl 16.30, men det beror ju helt klart på hur mycket foton man ska ta och så... :)

Nickes: såg att du fått rådet att ta frissan tidigare, och jag kan inte annat än att hålla med!

Carma: krya på dig!

• Addiz

Vad fina bilderna blev hörni! =)

• Addiz

Lykke: vad roligt! Tala om för mig om sminket håller hela dagen, OK? Om det gör det så får du gärna maila mig hennes kontaktuppgifter!

Fika blir kul, och Mi Casa verkar superbra! Kommer lite senare bara... typ 19.30 antagligen...

• Addiz

Nides: jobbigt för din mamma!
    Aha, Cassels... Man kanske skulle gå dit och kolla lite själv?!?!

Tezz: tack! :D

• Addiz

Tezz: månskenstur med båt runt Manhattan (eg halva Manhattan blir det...) Helt jättefint

Fortfarande sjuk idag, har fått akuttid hos läkaren, eftersom jag blivit sämre... :(

• Addiz

lykke, Fredag, Tezz: tack!

Men det jobbigaste är att Leif jobbar, så jag måste gå ut med hunden, fast jag helst bara vill ligga i sängen...

• Addiz

Nides: tack, vad gulligt av dig :) men L jobbar bara dag, han kommer hem i em/kväll och tar hand om Boman.

Fredag: tack! Vi avgudar honom själva! :D

• Addiz

Hej Linum! Välkommen hem!

Vi ska nog inte ha några sånger under vigseln...

Var hos läkaren och fick diagnosen luftrörskatarr, bronkit. Kul kul, penicillin och hostmedicin med morfin :( Inte vad jag hade velat ha den här veckan :(

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3