Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Fredag: Det måste vara American Dreamz du menar?
Fredag: Det måste vara American Dreamz du menar?
Gamla ringar verkar vara ett genomgående tema. Jag tycker att det är en jättefin gest, för att liksom hedra sina "ancestors".. vad fasen heter det på svenska nu då...?
Freadg: har inte sett den, men blev lite sugen nu (tack vare HG då! ;)
Nä, dags för eftermiddagsfika, och sen hemåt! Vi hörs på måndag tjejer! *kramis*
God morgon alla!
Carma: kul att du känner dig nöjd! Ta gärna med dig korten imorgon så vi får se!
Förresten: hur många blir vi imorgon? Så jag kan fixa nåt litet att mumsa på... (Även ni som inte ska springa Vårruset är självklart välkomna!)
God morgon Fredag!
Inte ett dugg pigg, försvov mig t o m imorse! Hörde inte ens väckarklockan! :/
Tezz: man blir varm när man går! :) Och sen tänkte jag fixa varm soppa efter! Då blir man också varm ;)
Malm: tell us all!
Tezz: jag kan kanske ha nåt extra om du vill jag ska ta med? (bor ju ihop med en som är gore-tex-fetischist ;)
Lykke: ring omedelbums till dem! Jag ringde och fick min nummerlapp i fredags! Fast nån får nog åka förbi och hämta din, för du hinner nog inte få den per post!
Tezz: klart det går bra att säga till imorgon!
Carma: har du fått din nummerlapp till Vårruset förresten?
Malm: låter som om du hade en jätterolig dag!!!!!
Och hörni: vilka kommer med imorgon?
Tezz: slutade prenumerera för länge sen, vi läste aldrig tidningen, utan läste bara på nätet... Men om man kunde prenumerera så att man bara fick tidningen på helgerna skulle jag helt klart överväga det!