Inlägg från: Fröken Malm |Visa alla inlägg
  • Fröken Malm

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Ja, jag får intala mig det.

Hon skrev i sitt sms att hon hoppades hon sa till i god tid......GOD TID!?!??!?!

Jag skrev att i bebisvärlden kanske fem dagar innan är god tid, men i bröllopsvärlden är maten redan beställd, bordsplaceringen gjord och festhäften upptryckta. Sen skrev jag att det jag är besviken över är att hon skickar ett sms istället för att ringa.

Jag antar att jag kanske ska ge henne en ärlig kommentar när jag själv fått barn, eftersom jag inte vet själv. Men jag går över lik för mina kompisar! Om jag så ska kräla till kyrkan, så skulle jag inte missa min kompis bröllop......

• Fröken Malm

*gapar stort*

*raaaaaaaaaaaap*

• Fröken Malm

Fan, det ska tydligen regna på lördag........... *suck*

• Fröken Malm

Är lite irriterad på vår guldsmed. När vi var där första gången och diskuterade hur ringarna skulle se ut pratade vi i runda slängar om pris. Vi sa att vi tänkt lägga runt 5000 kr eftersom vi skulle lämna in guld som han skulle smälta ner. Han fnös och sa att det kommer inte upp i så mycket.

Idag ska vi hämta ringarna och igår pratade N med honom och sa att det kommer gå på 7200 kr! Och då har vi fått ett jättebra pris och två helt unika ringar! Jag är helt övertygad om att ringarna är jättefina, men går priset över det man kommit överens om, ringer man inte och kollar att det är ok först?!?!??!?!

• Fröken Malm

Till saken hör att det är en avlägsen släkting till N's mamma, så det blir ju lite känsligare när man känner honom på ett privat plan också............

• Fröken Malm

Tezz,
    Den CD:n har jag! Köpte den på Köp & Sälj här på BT.

Har lyssnat en massa på den! Du kan få låna den av mig om du vill!

• Fröken Malm

Vi ska ha Mendelsohn ut och Purcel Trumpte Tune in.

Nej, jag ska frysa! Har inte hittat nåt att ha över axlarna......

• Fröken Malm

bauti,
    jag har letat efter en cape att ha om det blir kyligt. har dock inte hittat nån till bra pris, och de flesta finns bara i päls.

har dock en fleecefilt som jag diskret kan ha över benen eller axlarna om vi åker öppen bil, häst & vagn eller vad det nu blir.....

• Fröken Malm

Tack Bauti! Hade npg ändå tänkt mig nåt i ivory.

Fast jag har ju beställt 25 grader och sol! Får frysa, det är ju ändå inte så länge man är utomhus......

• Fröken Malm

Nu ska jag hem och kurera mig!

Ska dock till N's farmor ikväll och äta middag. Hon lagar sååååå god mat!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3