• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Godmorgon

Väskrean var det jag ville gå på. Hur länge håller den på?

lykke: Låter som om din fredagkväll är räddad.

• Carma07

lykke: Bättre och bättre för varje dag, men blir fortfarande jättetrött för minsta lilla. Men det går iaf åt rätt håll.

Fredag: Vet du om när du ska bli hippad? De kanske bara lurar dig för att du inte ska veta vilken dag det verkligen blir.

• Carma07

lykke: Jag ska följa doktorns råd. Har medicin kvar i frysen.

Fredag: Har ni själva bestämt hur era hippor ska se ut?

• Carma07

bauti: Ha en bra helg du med.

Idag var det lungt här. Vart har vi lilla Tezz idag förresten?

• Carma07

Tezz: Vad skönt att du är på plats. Blev nästan orolig att du blivit sjuk.

• Carma07

Tezz: Men jag förstår dig. Jag brukar också bannlysa mig själv från BT så man får något gjort. Har så svårt att koncentrera mig ibland på jobbet när jag bara är nyfiken på att gå in här. Vilket gift man har skaffat sig.

• Carma07

Vi ropar efter dig och sedan försvinner alla.

Jag har ätit lite lunch och ska duscha nu tänkte jag.

• Carma07

Jag vill väldigt gärna komma på måndag. Det är mina planer nu iaf.

• Carma07

Tezz: Glömde berätta för dig att det inte bara är du som har knasiga ideér om att det ska vara ett fint frimärke. Jag tycker att när man har suttit och knåpat ihop fina kort och fixat lite finare kuvert så vill man ju inte förstöra helhetsintrycket med ett fult frimärke. Brukar alltid köpa fina frimärken till både jul- och påskkorten. Till inbjudningarna hade jag egentligen tänkt att beställa frimärken från posten med hjärtan på, men kom mig aldrig för i tid.

• Carma07

Kommer alla?? Puman och Petra också? Nickes och MissP? Har Malm hunnit hem då?

Då _måste_ jag bli kry nog att komma.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3