Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Nibla: Läste er berättelse och blev alldeles tårögd.
Nibla: Läste er berättelse och blev alldeles tårögd.
Tezz: Jag har två st värmekuddar som jag skickar över till dig. Hoppas de hjälper.
Jag hoppas det är ok att ha på sig jeans dit vi ska ikväll. För jag har faktiskt inget annat att ha på mig just nu.
Linum: Låter bra. Är vi två tuffa brudar kan de väl ändå inte säga nej.
Godmorgon tjejer. Tack för igår. Det var så roligt att träffa er igen.
Nides: Synd att du inte kunde komma. Hoppas du kommer med nästa gång.
Puman: Kul att få träffa dig även om vi inte hann prata så mycket. Svårt när man sitter en bit ifrån varandra. Det får bli mer nästa gång. Jättekul att du kom med.
lykke: Inga problem med skjutsen. Det är ju ingen som helst omväg. Det är nästan som att släppa av dig i farten.
Nibla: Så kul att få höra om bröllopet. Och även att få se bilder på huset. Nu tror jag att jag vet vart det är någonstans.
Nibla: Är inne på fotografens hemsida för att se på de andra bilderna som Tezz pratade om. Jag kommer inte åt dem just nu, men jag såg att bla tärnan varit inne och skrivit meddelande till fotografen på bloggen.
Nibla: Använde ni såpbubblor utanför kyrkan? Är nyfiken på hur det var isf.
Godmorgon.
Håller med bauti, det är en underbar dag idag. Och äntligen känner jag att krafterna har kommit tillbaka och jag spruder av energi och inspiration. Bäst att hänga på den vågen om den kanske inte håller i så länge.
Efter månadens betalningar av räkningar fick vi ett sådant bakslag att det grävde ett stort, stort hål i vår budget och jag vågade inte skicka ut inbjudningarna. Egentligen skulle vi behöva byta takpapp på halva taket, men vi pratade och bestämde att det inte är sån panik att det inte kan vänta till nästa sommar. Då kan vi låna av dem pengarna och försöka pussla ihop det. Så idag får jag lägga energin på att montera klart inbjudningarna och få iväg dem.
Kikar in snabbt för att önska Linum och hennes m2b en trevlig resa.
Är på jobbet en sväng för att använda datorerna och kunna göra klart det sista med inbjudningarna idag.
bauti: Grattis på er 1-årsdag!!!
Trevlig helg till alla så hörs vi igen på måndag. Såvida inte fler kanske smyger in här under helgen.