Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Tack Linum!
Ja visst heter det ÖRHängen...satt oxå och störde mig på ÖRONhängen... hehe
Tack Linum!
Ja visst heter det ÖRHängen...satt oxå och störde mig på ÖRONhängen... hehe
Miss P: Du har väl inte glömt mitt mail?
Grattis Nides i efterskott!
Malm: Kul det där med en förvarning på svensexa!!
Nu är det inte så långt kvar!!
Jag har drabbats av två bröllopsdilemman... (igen) Tror jag mailar er istället för att lägga ut det här...
*muttrar* skrev just ett inlägg till och det försvann
Skriver om...
Jag kan inte komma på tisdag, har alltid fullbokat på tisdagar.
Vi kanske kan ta en grillkväll här med karlar och allt lite längre fram? Vi har en (inte jättestor) tomt och en grill!
Carma: Hur går det med det där? Hur mår du??
Lykke: jag har en bekant som gör tårtor, även bröllopstårtor. Hon har gått kurser och är utbildad konditor/bagare. Du kan få nummret om du vill! Maila mig i så fall!
Hej på er! Hemma tidigt idag efter en gräslig dag på jobbet.
Lykke: Du har mail!
Miss P: Läste bara ett inlägg överst och har inte hunnit läsa igenom allt skrivet men vad tråkigt att ni måste skjuta på bröllopet. Hoppas du hänger kvar här ändå!
Addiz: Grattis på födelsedan! (är det i efterskott nu eller inte? Grattis iaf!)
Sa visst grattis till fel person häromdan... Grattis alla som fyllt år....
Hoppas allt är bra med er!
Tack för svaren på mitt mail igår, ska svara på det när jag hinner och snart kommer ni få läsa om Bröllopsdilemma no 2...
*fniss* (även om jag inser att mina dilemman inte var så allvarliga, men ändå, ibland är det liksom bara gött o skriva av sig!)
Jo, förresten, jag kan inte komma på fika på tisdag, har ju fullt upp då med babysim och allt vad det är. Ni kanske vill komma hem till mig och fika snart?
Ha en bra dag!
Hallå tjejer
Äntligen fredag!! *puh*
Men veckan gick fort. Hade en skitdag på jobbet igår men det kan jag berätta om nån annan gång. Konstig personal finns det iaf här och där... *grr*
Annars är det bra! Har snabbläst igenom tråden och säger hej till Fredag!
När ni ses på tisdag så får ni väl koppla upp er på msn när ni sitter där och fikar på EP så kan jag vara med hemifrån när jag kommit hem från alla aktiviteter *fniss*
Saknar att kika in här och vara med på dagarna Jag har fått en dator nu men det är strängeligen förbjudet att surfa på annat än jobbrelaterat på förvaltningens datorer så man får snällt vänta tills man kommer hem.
Ha en skön helg alla, jag kommer säkert kika in här fler gånger under helgen!
Kram på er!!
Hej!
Jag kan tyvärr inte följa med imorgon! Skulle hemskt gärna vilja men jag är upptagen.
Nån mer?
????
Malm
Lykke
Nides
Carma
Bauti
Linum
Addiz
Petra
Fredag
Tezz: Snabbläste lite i tråden, ang dina urvuxna kläder, ALLT går att sälja på Blocket!
Prova där eller Tradera så kan du ju få några kronor för det iallafall!
Kikar in en snabbis på kvällskvisten. Imorgon ringer klockan 5.30 så jag borde egentligen sova för länge sen.
Tezz och Fredag (och ni andra som håller på oxå): Vad duktiga ni är med vikten! Heja heja heja!!!!
Miss P: Vi kanske kan höras på tel istället ang mailet? Eller om du hinner knåpa ihop något svar innan dess. Hinner nog inte ringa förrän till helgen, kvällar med småbarn, ja du vet.... Hoppas lilleman snart blir frisk förresten! Skickar över en massa friskus!
Lykke: Hur har det gått med tårtorna? Har du hört nåt från henne?
Ha en jättetrevlig fika imorgon, jag hade sååå gärna följt med.
Får hänga på nästa gång.
Kramis på er!