• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Nickes: Skickar dig ett mail imorgon om vilken info som behövs.

• Carma07

Hej tjejer

Idag är det massor med jobb. Hade tänkt att försöka sluta vid 15-tiden och åka till Göteborg för ärenden.

Nides: Det är inget krav att m2b ska vara med. Du kan väl komma ändå utan honom. Vi kan träffa honom någon annan gång.

I helgen blir det massor av bröllopsplanering. Lördagen kommer att gå åt till att åka runt en massa ärenden. Resten av tiden att få ihop och bestämma en meny. Plus att jag har en del kort att göra som jag ska ge bort i present. Så det blir en hel del.

Hörs vi inte innan får ni ha en trevlig helg.

• Carma07

Nickes: Ahhh, tänkte på det hela dagen och när jag väl hade tillfälle att fråga så glömde jag. Fick dessutom bråttom iväg på eftermiddagen och glömde även att maila dig. Sorry. Skicka ett mail till mig, så ligger det där som en påminnelse till mig på måndag.

• Carma07

Addiz: Ha en jättebra semester. Men dyker du upp den 16:e?

• Carma07

Hallojsan

Hoppas att ni inte har smält bort. Idag har vi varit runt på en liten shoppingturné. Vi har varit runt och kollat lite på tält och proslin bla. Vi inhandlade äntligen dynor och parasoll till altanen. Nu blir det slipa och olja av.

• Carma07

Hej i värmen

Addiz: Det kan hända, jag har taskigt minne bara. Ha en trevlig resa.

Vi har 32 grader hos oss idag. Det är alldeles för varmt för min smak. Och jag som planerat att vara ute och slipa möbler idag. Snart blir det nog att jag går ner och lägger mig i källaren istället.

Ha en fortsatt bra dag.

• Carma07

Clara&Peter: Du är varmt välkommen till vår tråd. Vi är inte så aktiva här under helgerna. Det brukar ta fart igen på måndag morgon. Vi träffas så mycket vi orkar och har tid med, vilket kanske brukar bli två gånger i månaden.

• Carma07

God morgon

Igår eftermiddag satte jag äntligen igång med att slipa och olja utemöblerna. Det behövs verkligen. Det blev en stol igår. Det tog sin lilla tid, så det får bli en stol om dagen.

Igår erbjöds sig en kompis att baka våra tårtor. Vad glad jag blev. Hon är jätteduktig på att baka. Ska prata med henne på tisdag igen och bestämma lite mer och säga att hon gärna får göra det.

• Carma07

Hur gör man med en gästlista som förökar sig själv? Vi har skrivit i vår inbjudan att den gäller för den vars namn som står. Vi har ännu inte bjudit hela våra släkter och finns det utrymme för att ta in mer gäster så vill vi ju gärna prioritera dem. Nu har vi en vän som vi bjudit och som tydligen träffat en flickvän. Han har sagt att han definitivt kommer, men återkommer med svar senare när han vet hur många han blir. ???? Frågar man inte först om det är ok? Jag har några kusiner jag gärna hade bjudit före en person som jag aldrig har träffat. Hur säger man det på ett bra sätt?

• Carma07

lykke: Ja, ibland så är dem verkligen bra att ha.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3