Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Vi kan väl fika både den 27/6 och den 7/7?
Linum: Kommer du att lägga ut kort på era inbjudningskort på bloggen?
Vi kan väl fika både den 27/6 och den 7/7?
Linum: Kommer du att lägga ut kort på era inbjudningskort på bloggen?
Tezz: Jag tror inte vi har pratat om fika den 7/7 innan, men det är ju då som Nickes gifter sig. När vi ändå är samlade kanske vi kan ta en fika efteråt?
Linum: *fniss* lite olika syn på det hela dåg jag, hihihi. Hoppas du kan komma med den 7:e. Den här gången SKA jag hänga med.
Nu försvinner jag snart för dagen. Vi ses imorgon. Ha en forsatt bra dag.
Godmorgon.
Linum: Tycker era kort är superfina. Gillar verkligen färgerna på dem. Gillar eran hemsida också. (Kanske sa det igår??)
Igår hade jag panikångest över allt med bröllopet och mådde verkligen jättedåligt. Det var ju inte så det skulle bli. Enda sättet att få bort det är att jobba på allt, men hade besök igår och var ändå tvungen att släppa allt. Hade besök av en gammal vän som jag brukar träffa iaf en gång/år och igår var det dags. Hon är medicin. Idag är jag glad igen, fylld med ny energi (förutom att jag är trött av för lite sömn ) och mår bra igen. Igår kändes det som att allt skulle rasa samman och att vi inte skulle få ihop något. Idag är jag tillbaka på att allt kommer att falla på plats i slutändan. *tjohoo*
Dessutom fick vi in fler svar igår. Den ena var en kompis till mig. Skrattade åt hennes formulering när hon ringde. "Ja, du vet ju att jag kommer, men tänkte att jag kanske skulle ringa och säga det ändå" *fniss*
De andra som svarade är en kompis till sambon som bor nere i Tyskland. Det första han hade gjort när han fått inbjudan var att boka resa och hotell, men sen glömde han ringa och meddela oss att dem kommer. *ännu mer fniss*
Det som är så kul när de svarar är ju att de är så otroligt glada och tycker att det ska bli så roligt. Sedan är det också kul att vi har fått så många positiva kommentarer på vår inbjudan. Vi har valt att plocka bort det lite av det formella och hålla ett väldigt enkelt språk för att visa att det blir en väldigt enkel fest. Känns kul när gästerna säger att det känns verkligen som att inbjudan kommer ifrån oss.
Usch, vad tjatig jag var idag. Nu får jag nog masa mig ner och koka kaffe.
lykke: Jag kan nog behöva hjälp när det närmar sig. Måste bara samla ihop lite trådar först så jag får ett ordentligt grepp om det.
Linum: Det som vi pratat om redan nu är att få lite hjälp i köket med att ställa fram mat och bara koka kaffe tar förmodligen sin lilla tid. Det är inget man vill sätta svärmor på den dagen. Så det är hemma i trädgården vi kommer att behöva hjälpen. Och ev i kyrkan med att hälla upp champagne i glas efter vigseln.
Nibla: Lycka till på intervjun!!! Håller mina tummar för dig.