• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Nides: Det tog många år innan jag kopplade ihop allt konstigt med mensen. Har tom haft pojkvän som vetat mer än mig. Jag gnällde över att jag inte fattade varför jag mådde som jag gjorde. Han sa bara lungt (och uppgivet) att det är väl bara mensen snart. Jaha, sa jag (och kände mig jättedum) det kan nog stämma. *fniss* Nu skyller jag allt på mens och ägglossning.

• Carma07

Nides: Tisdag kl 18 tror jag det blev bestämt till slut. Kommer du? *hoppas*

• Carma07

Jaha, är det på landet bauti är? Jag har undrat vart hon har tagit vägen.

• Carma07

Puman: Tänkte också på det imorse. Midsommar är ju nu på fredag och inte nästa.

• Carma07

Puman: För mig spelar ingen roll när jag fikar. Kan alla dagarna som det ser ut nu.

Nides: Men tänk vad skönt sedan när allt är klart.

• Carma07

Tezz: Jag dyker upp på tisdag.

• Carma07

Linum: Låter inte som en behaglig massage då. Hoppas den gör nytta iaf.

• Carma07

Hej Nibla: Vet du ännu hur det har gått med jobbet? Eller har du kanske redan berättat och jag är glömsk?
    Kul att du kommer på tisdag.

• Carma07

Nibla: Ändå ett angenämt problem på arbetsfronten. Skönt ändå att det finns att välja på. Glad midsommar du oxå om du inte kikar in här innan dess.

Jag tror jag vet vem ni pratar om i aktuell affär. Har också lite svårt för henne. Men sist jag var och handlade var hon supertrevlig och pratade på. Så hon har väl sina ljusa stunder även hon.

• Carma07

lykke: Vad är en baderska? Det låter allt bra lustigt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3