• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Glömde skriva att ALLA är välkomna dit

@---{----

• Nides

Jag är forfarande på jobbet åker hem alldeles snart..
    :)

Addiz: Tack saknar er alla!

Puss & Kram

• Addiz

Bauti: låter spännande, men jag har ingen möjlighet att ta mig dit...

• Ab fab

ÅH BAUTI-ett sådant rabarberfat vill jag ha. De är så himla tuffa.

På plats i Madrid. Urcoolt hotell. Jättemysiga kvarter, pilsner o tapas som lunch, nu skall jag börja jobba lite

• MissPhoenix

Hej tjejer!!!

idag har jag varit produktiv till tusen!!! Varit både på åhlens, panduro och format och inhandlat allt till placeringskort och vigselprogram. Sen har jag beställt tårta på jerkstrands och fick kanonpriset 20kr/bit (sen så känner jag han som gör tårtorna så jag får ytterligare 30% rabatt..) Jag har även pratat med Jenny Blad och beställt en secret box (jag vågade!!!) och beställt tid för en brasiliansk vax (JAG VÅGADE!!!!)
    Så så produktiv har jag varit..

Puman - vilket bra pris!! Jag skulle få ge 500 för min bukett på K-dala torg (en rund bukett utan hållare med cremefärgade rosor...) Men, är dom bra på city då? ÄR lite orolig att dom inte håller måttet. Hon på k-dala kan ibland vara så himla otrevlig så jag vill egentligen inte ha henne heller. Funderar på Marys men hon visste inte om hon hade semester då eller ej. KRam på er alla

Välkommen Ida!

• Puman-prinsen

God morgon!

MissPhoenix - Jag ska med köpa min tårta på Jerkstrands

Toppen pris fick jag!.. Jag tror det blir kanon, bara man säger exakt vad man vill ha så blir det inga problem. Sen tycker jag att han alltid är trevlig.

Om du är osäker med den på kortedala torg så prata med han på city torget.

• bauti

God morgon

Vilken skön dag!!!!!

• Puman-prinsen

bauti - Visst är det!
    Trodde inte det skulle vara så här fint idag, tur för lilla syster som tar studenten idag att få detta väder

Hur gick det hos doktorn igår?

• FredagenDen13

God morgon tjejer!

Vilket underbart väder!!!
    *jublar*

Ikväll skall jag & några kollegor ha en liten hippa för vår kollega.

• FredagenDen13

MissPhoenix:
    Go for it!!!
    SÅklart du skall göra en secret box!

Jag & Jenny håller på att ringa om varandra hela tiden. Hon ringde igår, men då var min Ph med mig i bilen, så det var inte så lämpligt att börja prata om boxen.
    Hoppas på bättre tur idag!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3