Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
FredagenDen13 - kom inget?
Smiter nu!
Hörs sen!!!
FredagenDen13 - Hej dåååå!!
Shit! Så här lugnt har det aldrig varit på tråden!!!
Hej tjejer!
Hemma från Lyon, med en dundrande huvudvärk. (Var dock tvungen att ta mig till jobbet iaf...)
Ikväll kommer mina små kusiner på besök (13 och 14 år gamla, så där lagom trotsiga tonåringar) och vi ska laga lite lasagne och prata svenska (de har ganska nyligen flyttat till Sverige, så de behöver öva). Ska bli kul! :)
*tänder en ficklampa i mörkret på tråden*
Hohoooo!
Ingen här?
Då går jag försvinner jag väl ut i cyberspace igen då...
Hej!
Day from hell här! Ventilationen på jobbet är sönder så vi sitter i sunkig luft och det är kvavt och luktar apa!
Ikväll ska jag ut och dricka några välförtjänta glas vin med kompisarna!!
N är fortfarande på tjänsteresa, en hel vecka till! Ska ut på krogen och svänga mina lurviga på lördag. Haha! När katten är borta......
*försöker vinka åt Linum, men det syns inte i mörkret!*
Nibla: sunkig luft är inte kul, man blir så seg i huvet då! Vin med kompisarna låter kul! Idag ska vi visa pappa med fru vår tomt! Sen blir det fika hos sambons föräldrar! Igår träffade vi våra toastmasters och det kändes verkligen bra! Det går framåt och vi börjar sakta få fram ett tidsschema. Så berättade jag litegrann om att på ert bröllop. Bla. att på ert hade någon lagt papper och kuvert under alla tallrikar... Då sa toastmadame genast "sånt där behöver ni inte tänka på"!
Va kul att de faktiskt lägger ner "extra" tid på lite "hemliga" grejer!
Skoj när toastmastern lägger ner lite tid och gör det där lilla extra.
Jag ska ju toasta på min kompis bröllop o en månad, och vill hitta på nåt skoj. Hon var ju med på mitt bröllop så det får ju gärna vara nåt annat än vi hade...
Några tips nån?
Ha en underbart dag!!