Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
TezzAmore:
Visst är det läskigt?!
Det känns overkligt... man har pratat & planerat så länge, jag kan inte riktigt förstå att det snart är dax!!!
TezzAmore:
Åh vad skönt att ni har bokat resan!
En mindre sak att fixa!
TezzAmore - Vad skönt att det fixade sig, om bäst av allt att ni känner er nöjda.
FredagenDen13 - Börjar du bli nervös?
Freda: Det känns skönt att vi äntligen har bokat resan! Känns lite overkligt! *fniss*
Tycker hela den här bröllopsplaneringsgrejen känns lite overklig! Som att man en dag ska vakna upp ur en dröm!
Hur ligger du till i planeringen?
Puman-prinsen & TezzAmore:
Jag känner mig faktiskt inte nervös. Tycker att jag borde vara det, men nej *peppar peppar*, inte än iaf!
Jag har koll på blommor, mat, tårta, klänning, skor, hår, fotograf... ja, det mesta faktiskt. Tårtan är inte bokad, bara reserverad, men det skall inte vara några problem.
Sedan skall vi till Tyskland & handla.
Så det är det som känns som det stora projektet som är kvar!
Än så länge är jag lugn, men det kan nog ändras mer än en gång!!!
Så, nu har jag även bokat biljetter till ikväll! 2 biljetter till Pirates of the Carribiean! *mmmmmm* *orlaaaandooo*
*drägglar vidare*
*mmmmm* * Joonny deeeepp*
FredagenDen13 - Se bara till och ta all med ro så ska ni se att det kommer funka smidigt utan en massa nervrak... hehe
Fast kanske lite nervvrak på själva dagen
Puman-prinsen:
Ja, lite fjärilar ingår ju!
Tezz - den 2:a raggarbilen du visade är den jag och jocke hyrt!!!
Hej ladies! (Förresten)
Vill ni ha lite glada nyheter??? Lilleman är frisk, nästa vecka ska jag upp till sthlm och arbetsdomstolen och förhoppningsvis få ett fett skadestånd av min fd arbetsgivare och planeringen av bröllopet känns solkklart under kontroll (vilket iof hinner ändras men ändå) och min pappa får permission till bröllopet!
Kram på er