• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

TezzAmore:
    Bishop arms tror jag har wiskeyprovning.

• TezzAmore

Freda: Tack! Det var det namnet jag var ute efter!

• Fru Nibla

Tezz,
    Bishops Arms ligger på Avenyn, nästan vid Stadsbiblioteket. De ligger också vid Domkyrkan, en trappa ner.

När jag var i vintras läste jag på nån skylt att de ordnar whiskyprovning!

• TezzAmore

Jag vill att det ska vara en riktigt grundlig provning... alltså att de inte bara ska få smaka utan lite historia bakom... *letar vidare på era tips*

• TezzAmore

Hmm... på Bishop arms står det nått om en whiskyklubb. Undrar om man måste vara medlem för att få gå med i en provning??

• TezzAmore

Nån som har fler tips?

• TezzAmore

Typiskt! Nu när man börjar hitta lite grejer måste man sluta! Haha!

Om nån kommer på några andra bra tips på ställen som har whiskyprovning i stan får ni väldigt gärna dela med er!

Ha en trevlig kväll tjejer! Kram!

• FredagenDen13

Trevlig kväll, dax att hippa min kollega!!!

• Ab fab

jag har varit på kanontrevlig whiskyprovning på Highlands. Ligger brevid Linnégatan. Hur mysig som helst

• Nickes-to-be

Helluuu
    Tack för i måndags! Jättekul att ses! Känner mig så seg så jag kommer inte ens ihåg omjag skrev det igår men i vilket fall som så skriver jag det igen!

Idag har jag varit och kollat i blomsteraffären efter bukett.. blev inte så mkt klokare kan jag säga.. Har egentligen ingen aning om vad jag vill ha fast jag ändå vet lite hur buketten ska vara. Är det det här som är beslutsångest kanske

På väg därifrån gick jag in och köpte underkläder och ett strumpeband *s*
    Tanten i affären tittade konstigt på mig när hon frågade om det var en present o jag svarade nääää

*hihi*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3