God morgon!
Igentligen skulle jag jobba, men har BT abstinens efter helgen, så jag kikar hellre in här! Har läst ikapp mig och här kommer några inlägg!
Linum: Jag är faktiskt superskraj för getingar! Min värsta mardröm är att de ska fastna i håret på mig. Så när det kommer en flygande mot mig brukar jag inte flaxa, jag blir helt paralyserad!! *fnissar* Kan se lite rolig ut... tror jag iaf! *skratt* Står där, stel som en pinne och troligtivs en tår som trillar ner för kinden... en gång när sambon kom ut (vi grillade) stod jag så, han fattade ingenting! Hahaha! Tills jag lyckades väsa fram "geeeting"! Då jagade han bort den... min räddare i nöden! Det dumma är ju att han är ju allergisk!! Haha! Jag vet, dum é ja'!
Carma: Va bra att ni också gillade Emilios! Hoppas det löser sig med klänningen idag. Kul också att det går framåt med korten... jag har ju (hittintills) gjort 7 olika kort! Hehe! Det sista är jag 99% nöjd med, så det kortet får de bli! Känner som du, trodde att det skulle bli jättelätt, men tvärtom, blev det de svåraste kortet jag gjort! Vi skickar nog ut våra kort så fort vi blir klara (en till två veckor). Osa sätter vi 1 Augusti. Hur ska ni göra?
Imorgon är det Vårrus! (blandade känslor) Det ska bli 9 grader och regn... Det ska bli kul att träffa er!