Igår gick jag förbi Intersport... Plockade fram en galge med ett regnställ. På galgen stod det strl. 42. Tänkte att jag får väl åtminstonde prova. (Har inte kunnat köpa strl. 42 i en sportaffär på hundra år.) Jo, så jag tog på mig byxor och jacka. En anställd gick förbi och jag frågade vad hon tyckte. Hon sa att det satt jättebra och jag sa, att det kändes jättebra så jag tog av mig det och gick till kassan. Väl i kassan säger kassörskan, att det är fel storlek på jackan. Jag fattade inte, sa att det var ju den jag provade! Då sa hon att de säljer ställena som ett set! Jag sa att jag tog bara fram en galge och provade och pratade tom, me en av de anställda! Då sa hon att de inte går omkring och byter storlek på saker bara för att jävlas... Då fattade jag! Det visade sig att byxorna var 42 och jackan 40!!! Hon verkade tro att JAG bytt ut jackan! Jag tog ju en galge med 42, inte kollade jag i jackan efter om det verkligen var 42!! Jag blev lite sur... De hade nämligen hängt det fel, sambon sa nämligen att allt hängde perfekt på stället, ingen kund hänger upp det sååå noggrannt! Iaf. så var jackan i strl 42 som ett tält så det blev inget köp... förstår dom, men kände mig ändå lite orättvist behandlad... blev faktiskt lite sur... men lite gladare när jag kom hem och det slog mig att jag fått på mig en jacka i strl. 40!! I en sportaffär!! Jag som alltid upplever sportaffärskläder som trånga! *yay* *positivt tänkande*