• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Morning tjejer!

Puman-prinsen:
    Jag blandade 2 drinkar till dig igår!!!

Hoppas att ni hade en trevlig kväll, tyckte dina gäster om det nybakta?

Vi var själva igår, vilket iofs var väldigt skönt. Ph har redan gett sig av, han håller på att övningskora på MC, snart dax att köra upp.

Jag skall bege mig till havet & sola lite, någon som e på???
    ;-D

• Ab fab

Hej på er
    Idag har det varit en lugn o skön dag.

Jag flög från Madrid vid femtiden igår och efter ett kaotiskt stop i Amsterdam landade jag vid tiotiden. Schiphol är stort, rörigt o har dålig info. Hann inte med någon mat, det serverades chips på planet (har noterat när någon annan betalar för ens resa skall man flga business*s*) Te och macka och tidningar på trappen när jag kom hem. Så skönt.

En lång och slö morgon. God frukost och söndagsskolan på radion (jättekul frågesport som tyvärr tar slut nästa vecka) Sen packade vi utflyktskorgen men oliver, rosévin och skinka från Spanien. Vi åkte till Näset, en liten badplats som heter Hammar. Söndagstidningar och sol. Och faktiskt lite bröllopsplanering. vi synkade program- och schemaidéer - det kändes bra. Har hittat en kanonidé till bordsdekoration i en spansk heminredningstidning jag hittade. Jag visar den gärna när vi ses.

Sen blev det hem till mamma för att skruva upp rullgardiner, toapappershållare och en bokhylla. Hon blev jätteglad och vi passade på att fika. Ett stopp på Allum för veckohandling o sen hem för middag och allmänt slappande.

Jag är så nöjd över skor o tyg till bröllopet. O övrig shopping. Så länge sedan jag tyckte det var kul att shoppa. Gillade mitt fynd- rosa skor för 6 euro.... me likie

I morgon skall jag jobba, tisdag har jag tagit ledig... eller har sagt jag skall jobba hemmifrån.. sak samma alltså Mama Mia på torsdag, födelsedagsfirande för tonåringarna fredag o lördag. På söndag spelar SYmfoniorkestern i Slottskogen. Är det bra väder brukar det vara alldeles underbart.

• Addiz

God morgon tjejer!

Den här veckan är vi lediga på onsdagen! Och sen två veckors semester *yippi*, och sen business trip till Bristol, så... jag kanske inte kommer synas här så mycket framöver... =/

Hoppas Linum har det skönt i Spanien....

• Ab fab

God morgon Addiz. Så skönt med semester. Skall ni vara hemma eller åka bort?

Jag har haft min första officiella bröllopsdröm. Det kändes inte som en mardröm utan jag blev med uppgiven. Jag drömde att jag vaknade dan efter bröllopet och kom på att jag glömt gå till frisören och make-upartisten. Jag hade två vigselringar, jag visste inte var jag hade fått den andra ifrån....

• Addiz

lykke: vi åker till Östersund och Åre först, och sen några dagar i Stockholm. Midsommar hemme i Götet...

• Carma07

Godmorgon
    Tillbaka på jobbet fit for fight. Har en del att jobba igen. Så jag måste försöka att hålla mig härifrån, men det blir nog svårt.

lykke: Låter som en trevlig och mysig tripp till Spanien.

Addiz: Vad skönt det låter med semester.

Nu har vi skickat iväg inbjudningarna så nu finns ingen återvändo. Idag efter jobbet ska vi iväg och fixa med ringarna. Det börjar brinna i knutarna som guldsmeden sa.

• Carma07

Måste erkänna att jag har lite träningsvärk idag. Igår började jag slippa trädgårdsbordet, för hand. Letade upp en kloss och en bit sandpapper. Bara ovansidan än så länge måste jag väl erkänna. Därefter tröttnade jag på det och gick över till att kratta hela gräsmattan. När sambon kom hem sedan ställde vi oss och oljade in bordet. Det blev jättefint. Äntligen att vi fick tummen ur till det. Nu är det bara resten kvar. *puh*

• Carma07

*suck* stavar ju som en kratta. Naturligtvis vill jag inte "slippa" trädgårdsbordet, utan började "slipa" det.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3