Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Hej Carma. Hoppas du kan smita lite grann så du kan kolla in här.
Nervöst att inbjudningarna är ute. Ingen har svarat på vår ännu... börjar snart morra
God morgon tjejer!
Lykke: Låter som en toppenhelg i Spanien!
Linum: Ha det så gott på resan!
I lördags morse vaknade låg sambon och jag och smådrog i sängen... då säger han: Älskling, jag har haft min första bröllopsmardröm!!! Han drömde nått om att vi och vår chaufför inte hittade till kyrkan, jag kommer inte exakt ihåg va han sa. Hemska jag tyckte det var urgulligt att han drömt bröllopsdröm!! *ler* Jag hälsade honom välkommen till klubben!
Ber om ursäkt för min dåliga svenska i föregående inlägg!!
Addiz låter härligt med Åre så här års
Addiz:
Åh vad skönt det låter med lite semester!
Carma07:
Vad spännande att ni har skickat inbjudningarna!!! Hoppas på att telefonen går varm ikväll!
lykke07:
Har ni skriftliga svar på inbjudan?
japp- vi har skriftliga svar. Vi ber gästerna önska en låt. Men trodde mina vänner var väluppfostrade- man skall ju svara på inbjudan inom en vecka om man vet att man skall komma. Åtminstone enligt min gamla etikettbok Men inte ens min extremt väluppfostrade svärmor in spe har svarat
Halloj igen! Nu är jag äntligen tillbaks och har läst i kapp mig. Det var en del att läsa.
Fru Nibla: Jättefina bilder!!! Vi hade också tänkt boka Jenny men hon var tyvärr redan upptagen. Hon har tagit bilder på båda barnen och de är kanonfina!
TezzAmore: Hur går det med bröllopsångesten och fotografen? Jag fick lite bröllopsångest i helgen och fick för mig att jag ville ha en annan vigselring, men det har gått över. Om du fortfarande har ångest över fotografen så kan jag maila över adress och hemsida till vår.
Det var en billig brudbikett du fått tag i . låter som ett toppenpris. Den såg jättefin ut.
Freda: Låter som ni hade en jättetrevlig kväll med tjejerna! Man behöver inte ha en traditionell hippa.
Bauti: Grattis på 1-årsdagen!
Miss P: skönt att det börjar ordna sig för er!!
Till er nya: Välkomna hit!
Blev ett långt inlägg, nu ska jag ta tag i strykningen. Hatar att göra det!!!!
God morgon tjejer!
lykke07 - Visst tycker man att folk ska svara snabbt... Ska absolut inte ta mer än 2 veckor att göra. Det är 22 gäster som har osat, men jag tycker att det borde ha varit många fler med tanke på att vi skickade ut dom för ca 2 veckor sedan.
Måste berätta:
Jag vaknade i morse, tittade på mig själv i spegeln när det slog mig...
Herre guuuud!! Jag ska fan gifta mig !!
Har inte tidigare känt någon större panik men helt plötsligt så kändes det så verkligt.
Jag behöver hjälp med blommorna. En vän skall binda min bukett. Den kommer att bestå av rosor i tre färger. Dessa tre färger skall gå igen i bordsdekorationerna. SÅ jag behöver alltså ca 30 rosor till buketten o 2 rosor på varjebord och det är ca 10 bord. Var köper man man bra, billiga rosor i auagusti. 50 st ... då kan det ju vara värt att vara lite ekonomisk. Finns det plantskolor eller handelsträdgårdar som är bra.