Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Då var dagen slut!
Trevlig kväll ....
Är klockan redan fem? :-O Vad tiden har gått. Jag trodde klockan bara var fyra.
Ha en trevlig kväll!
ta det lugnt Carma. Inte jobba för mycket första dagen.
I morgon jobbar jag halvdag, så jag stannar hemma o skriver lite. Sen blir det utflykt med mamma. Vi skall leta klänning till henne o sen skall jag inredningsassistera henne på IKEA. Jag behöver shoppa sommarkläder till jobbet så vi får se om det blir något sådant.
Nåt att ge kamaraterna:-=
www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,1086194,00.html
Hej allesammans!!!
Nu sitter jag här igen - nu när chefen har gått
Börjar bli svviiiioiiinnervös inför imorgon. AD - liksom. Det är inga dålig grejer men facket tror ju iaf att vi kan vinna. Hoppas på ett rejält skadestånd innan bröllopet
Nibla; varför blev du uppsagd? Hade han ett giltigt skäl?
I helgen hade jag och jocke massvis med kvalitetstid och det var välbehövligt. Vi var bl.a på bersåbar på lördkvällen och lyssnade på bandet som ska spela på vårt bröllop. Vi satt där i solskenet, lyssnade på bandet och var sådär äckligt kära...Det var iof bortblåst på söndagsmorgonen, men ändå
Är dessutom tvärförbannad på Bilia. Efter krocken så lämnade vi in bilen där för lagning och det skulle kosta 3000:- i självrisk. J hämtade ut bilen och betalade.- Så i helgen upptäckte vi att dom dragit 3000kr 3ggr - alltså 9000 sammanlagd. Fine- om det var så att dom var villiga att erkänna att dom gjort fel och åtgärda det. Istället har dom inte varit annat än skitotrevliga och skyller på banken. Som säger att det är bilia som får ersätta oss och sen få pengar från dom. AAAAAAAAAAAa vad jag hatar sånt!!!
Kram till er som inte somnat ännu
Lycka till Mss P. Företräder facket dig? (eller får man inte process ai AD som eget ombud kanske. Länge sen det var arbetsrättstentor *s*)Skall du med till STO? Spännande, jag hoppas du lyckas o får stora stora skadestånd. Det kanske du inte skall berätta men vid tillfälle får du säga vilket företag det är.
Tänkte på en sak, Nibbles, är det bara du som blev uppsagd eller är det fler? Försök att samla er om ni är fler.
Näe jag ska med till sthlm för att vittna. Ska gråta massvis med krokotårar och tala om hur deprimerad jag blev och vad skit våran ekonomi var o bla bla bla Men facket företräder mig och jag tror att det kommer att gå lugnt och sansat till
Jag berättar gärna vilket företag det är men kanske inte här
Vart ska grillfesten vara?
Hej tjejer!
Missade allt snack i eftermiddags. Helt plötsligt så var det mycket att göra på jobbet. Höll även på att fixa med kollegans bröllopspresent, hon jobbar sista dagen i morgon innan det är dax fär bröllop.
TezzAmore:
Tycker morgongåvan låter som en toppen idé!
*gör tummen upp*
Puman:
Jag har inte planerat något alls för nationaldagen. Ph kommer nog att övningsköra för mc för glatta livet, så jag är öppen för alla förslag!
Nej, nu skall jag lägga mig i sängen och läsa en stund.
Önskar er en trevlig kväll!
Godkväll.
Efter lite pyssel har jag nu uppdaterat bloggen med våra inbjudningskort.
Carma07:
Åh vad nyfiken jag blir. Typiskt nog så har jag inte bloggadressen här hemma, men jag skall kika på dem direkt i morgon bitti!
carma- så snygga. Jättefint med fickan för info. Impad!