• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Hej på er

Nibla - tråkigt att höra om ditt jobb

Carma - gööörsnygga kort!! Himla fint hjärta

Har hållt på att tapetsera våran hall hela helgen, nu är det klart så när som på några lister och det blev kanonbra! Ska lägga ut lite bilder på våran blogg nån dag.

Imorgon ska jag till frisören på konsultation inför dagen B - spännande!
    Har varit jätteeffektiv med bröllopsplaner i förra veckan, fått bockat av en massa grejor på min lista, känns skönt.

Hoppas alla mår bra!
    Kram från mig!

• FredagenDen13

Morning tjejer!

Allt bra med er idag?

• Ab fab

God morgon
    ledig men hantverkare i huset så det blev inte så lång sovmorgon.

NIdes? Var är du?

• Puman-prinsen

God morgon!!

Jag har fått nyss om att min möhippa kanske blir lördag den 30 juni.. hihi

Ni som inte har några planer till imon kanske skulle vilja ses?

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Nickes: Du måste berätta sedan hur det gick hos frillan, är såååå nyfiken!!

Nides: Tack för din omtanke! *blinkar* Såg inte dit mess förräns jag skulle gå och lägga mig så jag ville inte svara ifall du gått och lagt dig så sent!

Igår kväll kikade jag i mailen, blev lite irriterad när jag såg att jag fått ett mail från vår "första" bokningstjej!! Där svarade hon på frågorna i mitt sista mail till henne bla. vad parkeringen kostar på ett hotell. Hallå eller????!!!!! De hotellena var ju fullbokade enligt den andra tjejen som vi tillslut bokade resan av via telefon i fredags???

Sambon ska ringa och prata med dom idag och fråga vad f*n de håller på med! Är resan bokad eller ej?????

• Puman-prinsen

TezzAmore - Vilket strul det var på det resebolaget!

Vad dom håller på hela tiden, säg vilket bolag så ska jag inte boka nån resa hos dom.

• TezzAmore

Puman: Det är så konstigt för vi har annars bara hört superbra saker om dom!! Vet inte om vi har haft otur och få en knepig bokare eller om hela företaget är så... ja, ja. Vi får se vilket intrycket blir efter att vi åkt! Först då kan jag ge ett rättvist betyg av företaget. Än så länge har de inte varit otrevliga iaf. bara snurriga... hehehe!

• Ab fab

Lycka till med bokningen Tezz.

• Puman-prinsen

TezzAmore - hoppas det löser sig iafall
    så ni kan åka på er bröllops resa

• Puman-prinsen

Carma07 - Undrar nyfiket över den omtalade bloggen

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3