• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Halloj tjejer.

Vad kul att ni tyckte om våra kort.

Idag blir det en del jobb utan dator och förmodligen inte mycket tid till er.

Puman: Antar att du fick adressen till bloggen.

lykke: Vilka fina skor. Gillade färge på dem. De kommer att passa perfekt till dina kläder.

Nides: Kul att få lite livstecken från dig. Vi vet ju att du jobbar mycket, men man saknar dig när du inte är här.

Vi postade våra inbjudningar i lördags kväll och de hade redan kommit fram som igår. Det blev jag förvånad över. Så nu har vi redan 6 st som har svarat ja. Iofs så mina föräldrar som först tyckte att de inte behövde svara eftersom de tyckte att det var självklart. Sen min moster när jag berättade om mammas syn på inbjudan så tackade de oxå ja. De tyckte väl att det inte behövdes utan att det var självklart. Och vårt värdpar tackade oxå ja igår. Och tur var väl det annars hade många planer fallit ihop.

• TezzAmore

Carma: Åh, va kul att det redan börjat trilla in lite svar! Vi har fått in 25 svar! (inkluderat alla självklara som mamma osv) och det känns bra!

• TezzAmore

Freda: Är de sånt du kommer att hålla på med efter bröllopet? *fniss*

• Carma07

Undrar hur många fler av familje- och släktmedlemmar som tycker att det är självklart att de kommer att de inte behöver svara?

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Jajamensan!!!
    10-12 st tänkte jag hinna med!

• FredagenDen13

lykke:
    Vart finner man dina skor någonstans?
    *nyfiken*

• Puman-prinsen

Carma07 - Japp det fick jag
    Vad roligt att ni har fått allt postat, då är det bara vänta på alla som ska osa.

FredagenDen13 - Haha! inget för mig tjejen men du får gärna börja samla på dig

Vissa tycker tydligen inte att dom behöver svara, att det är självklart att dom kommer. Lustigt att dom tänker så?

• Fru Nibla

Hej!

Har gaskat upp mig lite i alla fall, är nu mest arg och ilsk!!!!

När jag gick från jobbet igår frågade chefen: "Känns det bättre nu?". Herregud.....Vad tror han?

Ska ringa HR idag och diskutera lite saker som jag kollat upp i Lagen om Anställningsskydd. I kontraktet de ville att jag skulle skriva under stod det att jag INTE har rätt till återanställning, vilket tydligen bullshit.

Återkommer senare. Är just nu i Skövde hos min brorsa. Skönt att få tankarna på nåt annat! Kram på er!

• bauti

Skönt att höra att det känns "bättre" för dig Nibla.
    Jag fick tillbaka kännslan i går från när jag blev uppsagd. Inget man är avundsjuk på.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3