• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

tezz

danstanten i Lerum heter Violets Dansstudio 0302-71937

• Ab fab

Tezz.. om du vill får du klämma på min också *s*

• Ab fab

jag har gjort en gräslökspannacotta som serveras med rökt lax eller löjrom. receptet från arla tror jag. jättegott och snyggt

• Ab fab

grillad sparris och en citronsås till kanske?

• Ab fab

Du checkar in ditt bagage i Göteborg och hämtar ut det på din slutdestination i USA.

När det gäller USA är det lite svårare. Normalt tullar du ut dig i Stockholm och fortsätter sedan inrikes

• Ab fab
    vi får prata ihop oss- men jag tror det är Nides mamma som varit där senast.

Tezz- tack för länken -vilka underbara bilder på fr Malm. Hur snygga som helst. Gillade verkligen bilden i folkvimlet och den med gul bakgrund. Suveräna
  • Ab fab

USA är tyvärr inte riktigt min vanligaste destination men tyckte NY var underbart när jag var där.
    China town
    Varuhuset macy's

Jag tar ofta ut guiderna från RES
    www.res.se/guide.asp
    Både NY o Las Vegas finns med

• Ab fab

Jag är också seg. Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk- frusen och ruggig. ont i halsen. det blev Panodil och två timmar sova i soffan så idag är det bättre.

Jag är nöjd med provmakeupen. Den var ju diskret och det är så jag vill ha den, kände mig nöjd. Men å andra sidan är jag inte så speciellt bra på make up alls

Kommer Linum hem idag?

• Ab fab

Stackars dig Addiz. Bra att du skall till doktorn. Hoppas det hjälper snabbt

• Ab fab

Idag har jag skickat in hindersprävning och anmälan om namnbyte

Välkommen hem Linum.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3