• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Glad påsk!

Första jobb-veckan över. Lite mör i huvudet nu efter att ha hälsat på ca 1000 pers, sprungit i 100 nya korridorer osv... Men det är kuL!

Miss P: Jag är hemma över påsk och kommer säkert kika in här en del! Jag mailade dig igårkväll oxå!

• Addiz

Nides: jag har hört att den inte är så bra, men eftersom Hugh Grant är med på mitt "frikort", så måste jag ju se den... ;)

• Carma07

Goddag!! Passar på att kika in nu när jag har tillfälle. Sambon och min bror kör långhelg på pokerturneringar så då är datorn upptagen mestadels av tiden. Idag var jag trött efter förra veckan och sov länge. Nu blir det till att städa upp litegranna och om det blir tid över blir det lite pyssel och stök i trädgården. Det är ju jättefint väder även om det kanske är lite kallt i vinden. (Antar jag, har inte varit ute ännu).

• Ab fab

Hej på er. Det har varit två sköna dagar. Igår blev det ju shopping, faluhallen o fika på stan. Vä hemma började vi fixa ordning lite- jag målade ett loppisbord(Det skall bli grått och skall stå i badrummet mellan korgstolarna. Perfekt till after-bastu-drinken). Badrumsdörren målades o så rensade jag duschbrunnen... inte så kul

Idag har fixandet fortsatt- mer målande kompletterat med trädgårdsfix, städning och tvättsortertering. Jag har spikat sladdar... SOm tur var blev det snaps till lunch så livet kändes bra ändå*s*

Jag fick ett trevligt påskägg- en Moet och choklad från Tahiti. R skall få sitt ägg i morgon - finchoklad och massageolja.

Nu skall jag snart avsluta dagen arbete- ett varmt bad väntar. Fila, fötter, raka ben o måla naglar så jag ser anständig ut i Köpenhamn.

Förresten- såg en film igår. Den var med i senaste Amelia- Upside of anger. Den behöver ni inte se....

I kväll blir det lite supé - en sallad på grapefrukt, apelsin och rödlök som serveras med grönmögelost. Rökt lax, sparris och pocherat ägg och en vit Bourgone till det. Det skall nog gå ner*s*.

Vi skall försöka göra en första riktiga inbjudan ikväll. Det får nog bli före vinet...

GLAD PÅSK på er alla.
    PUSSSS

• Carma07

Godkväll. Har serverat killarna lite mat och kaffe. Under tiden började de spela backgammon, vilket gav mig lite tid att smita hit. Har haft en kompis på besök idag som fick vara med på vår grillpremiär. Grillen funkar alldeles utmärkt. Så den får ni komma hit och testa. Men då måste sambon även vara hemma för jag har inte lärt mig den ännu.

lykke: Du har verkligen hunnit med mycket de här dagarna. Själv har jag städat idag iaf. Trädgården får vänta till en annan dag. Fanns ingen tid över idag. Har också börjat fila på inbjudningarna igen.

Tezz: Hur var det, fick du tag på textstämplar till dina inbjudningar?

• Katzz

Apropå skor, vad gör man när man har flera favoriter? Tar alla. LOL

Glad Påsk på er.

• MissPhoenix

hej alla glada!!

Som ni märker har jag inte varit inne, men Js jobb blev inställt - blir på mån istället så vi har bara umgått och varit en familj. Och dessutom har jag till råga på allt varit toooookförkyld.
    Men, påsken har gått i lugnets tecken och det var precis vad vi behövde..

Dock är det stortpåskkalas med min familj imorgon så då är friden slut

Kram på er och glader påsk!

• MissPhoenix

nickes.......inte fått något mail jue

• Nickes-to-be

Miss P: Vad konstigt att du inte får mina mail, verkar som om du inte har fått de senaste jag har skickat??? Kan jag ha hamnat i ditt spamregister eller nåt?? Eller har du råkat spärra mig på nåt sätt?? Hmmmm var ju en frissafråga juuu!!

• Nickes-to-be

MissP: Kan du bara skicka nåt mail till mig så kan vi se om det funkar om jag svarar på det istället.. Hmmm konstigt det här!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3