• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

lykke: ingen fara: har alltid undrat hur det är att bo på andra siadn... ;)

• Ab fab

usch.. idag saknar jag inspirationa tt arbeta. Jag har varit ledig i fem dagar... kanske för mycket för det är svårt att koncentrera sig.

Så nöjd med ommålningen av badrumsdörren och målningen av mitt loppisfynd (ett bord till badrummet för 20 kr) Bordet blir grått o på det skall det bli en orkidée i en glaskruka. Hoppas blomman överlever-jag brukar varar bra på att ta dö på växter tyvärr.

I veckan blir det mest träna tis-ons-tors. Träffa er på fredag. På lördag är det dammiddag men på förmiddagen tänkte A (16 år) gå o kolla på uttagningen till Idol
  • Ab fab

Tezz.... hur går det??? *håller tummar*

• Fröken Malm

Lykke,
    Känner likadant! Ingen arbetslust så långt ögat når.....det tar på krafterna att vara ledig i fem dagar!

• Ab fab

nej jag svarar på lite mejl men inte på sådana somkräver tanke. Surfar runt lite, gör vigselprogram och funderar på om det inte snart är lunch... produktivt....

• Ab fab

Nån som har tips på bra sömmerska?

• TezzAmore

Så, nu kan ni sluta hålla tummar och tår! Jag har pratat med min chef... Det första hon sa när jag frågade hur det var med henne var att hon var på dåligt humör! Hon hade precis pratat med en tjej som de ville anställa, men som gått till en konkurrent istället... ) Jaha, perfekt början... iaf. för att göra en lång histora kort... Hon gratulerade och avslutade samtalet med att säga "då lägger jag in semestern här så får du höra av dig längre fram med hur ni ska göra med ersättare"! *yay!*

Så, nu har jag bara min andra chef kvar att prata med och det känns inte lika jobbigt! (även om han också är knepig ibland)

Tack tjejer, för att jag fick "freaka ut" här innan jag ringde! Ni är bäst, puss på er alla!

• Addiz

håller med er tjejer! Eftersom min vanliga jobblaptop är traisg så sitter jag i ett eget rum med en stationär lånedator (sitter i vanliga fall i kontorslandskap) så det är riktigt svårt att "jobba" på riktigt. Dessutom så har jag varken idag, eller imorgon, några möten inbokade! Såååå skönt!

lykke: jag har tre kompisar som är sömmerskor/skräddare. Dock, en av dem är upptagen med att sy mina klännigar Och jobba på High Chaparall), och en är herrskräddare, men om du vill kan jag kolla med den tredje om hon är intresserad? Hon är utbildad till sömmerska men jobbar inte som det idag...

• Addiz

Tezz: se, det var väl inte så farligt va?!?! :D GRATTIS! *dunkar Tezz hjärtligt i ryggen*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3