• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Katzz

Wow, tusen svar. Starkt jobbat!

• Addiz

Ååååh, håller på att surfa runt efter tårtor, och hamnade förstås på Steinbrenner Nybergs hemsida, och halkade "av en slump" in på pralinsidan... GUD vad sugen jag blev!

lykke: tror det är brukligt att skriva med namnen på de som medverkat, men jag tror också att man får välja själv! :)

• Katzz

Ngn som vet vad en bröllopstårta kan gå på för ca 23 pers??

• Nides

Lykke: Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vigselprogram. Ska ni träffa eran vigselförättare snart??

Katzz: välkommen in! på engelska tårthuset kan det nog gå på en 1000:-Kr

• Ab fab

Japp vi skall träffa henne (som vi tror skall vara vigselförättare) den 19 april. R har pratat med henne o tyckte hon verkade riktigt trevlig

Vi betalar 35 kr/bit för vår tårta men då kommer vi ha en specialdesignad täcke

• Addiz

Om man "nöjer" sig med en "vanlig" tårta så kan man få för 16 kr per bit... På min födesledag ska vi provsmaka flera olika tårtor, bl a passions- och hallonmoussetårta från Coop Eriksberg... Hoppas den är god!!!!

• Linum

Hääärr mamma!

Kom precis hem från optikern. Sitter här med linser på mig och känner mig som om jag har torkat ihop i ögonen.... nya glasögon kommer den 25:e! *studsar upp och ner på stolen*

Har haft en lappsjukehelg i skåne eftersom det varit sådant pissväder... Men nu är man tillbaka och solen skiner!

• Linum

lykke: HUR VAR KÖPENHAMN?

eeehhhh

Jag behöver väl kanske inte skrika åt dig
    *ber om ursäkt för versalerna*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3