Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Wow, tusen svar. Starkt jobbat!
Ååååh, håller på att surfa runt efter tårtor, och hamnade förstås på Steinbrenner Nybergs hemsida, och halkade "av en slump" in på pralinsidan... GUD vad sugen jag blev!
lykke: tror det är brukligt att skriva med namnen på de som medverkat, men jag tror också att man får välja själv! :)
Ngn som vet vad en bröllopstårta kan gå på för ca 23 pers??
Lykke: Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vigselprogram. Ska ni träffa eran vigselförättare snart??
Katzz: välkommen in! på engelska tårthuset kan det nog gå på en 1000:-Kr
Japp vi skall träffa henne (som vi tror skall vara vigselförättare) den 19 april. R har pratat med henne o tyckte hon verkade riktigt trevlig
Vi betalar 35 kr/bit för vår tårta men då kommer vi ha en specialdesignad täcke
Var är linum??? :-O
Om man "nöjer" sig med en "vanlig" tårta så kan man få för 16 kr per bit... På min födesledag ska vi provsmaka flera olika tårtor, bl a passions- och hallonmoussetårta från Coop Eriksberg... Hoppas den är god!!!!
Hääärr mamma!
Kom precis hem från optikern. Sitter här med linser på mig och känner mig som om jag har torkat ihop i ögonen.... nya glasögon kommer den 25:e! *studsar upp och ner på stolen*
Har haft en lappsjukehelg i skåne eftersom det varit sådant pissväder... Men nu är man tillbaka och solen skiner!
lykke: HUR VAR KÖPENHAMN?
eeehhhh
Jag behöver väl kanske inte skrika åt dig
*ber om ursäkt för versalerna*
*vinkar till linum*