• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Halloj!
    Har läst igenom tråden lite snabbt, men det gick så segt så jag har glömt allt jag skulle kommentera.. *hmmm*
    Nästan 4000 pers inne på BT... jösses!

MissP hur har det gått på nya jobbet?

Malm: Säkert bara bröllopsnerver, din klänning är jättesnygg!

Tezz: Gött att det löste sig med chefen, oftast spinner man upp sina funderingar till jättesaker och sen när man väl tar tag i det så är det inte så farligt som man trodde... så brukar jag känna iaf. Kan göra en megahöna av en minifjäder som sen försvinner som av en vindpust när man tar tag i det. *pooooff*

Har kul men mycket nytt på jobbet, fortfarande lite snurrigt med vart jag ska sitta, har ingen telefon eller dator än.. så jag går runt och bekantar mig på avdelningarna och försöker få nån struktur i hur det hela fungerar. Kan säga att jag är totalt förvirrad och vet knappt vart jag är eller vilken dag det är. Gör ju inte saken bättre att det var tisdag idag fast det kändes som måndag...

Ser fram emot fredag! Ni kan väl maila mig vad som bestäms så jag hittar er!

Jag har tårt-tips oxå om nån vill ha!

Kram på er!

See ya!!

• Nickes-to-be

Malm, hur var prällen förresten?

• MissPhoenix

Hej hej allesammans!!!

Vi hade både dator internet på jobbet så jag har faktiskt följt tråden MEN kom inte alls ihåg mitt lösenord till signaturen - har ju automatisk log in hemma - så jag har inte skrivit något!

Men, Dagen på jobbet gick bra, men det var längesen mina fötter stod upp konstant i 9 timmar - hade så ont så jag trodde att jag skulle dö. Innan var man ju van. Ge mig en vecka så är dom härdade igen.

Jag hoppas hoppas att jag kan följa med på fre, vi ska få veta hur mycket det kostar att laga bilen som gud glömde idag.

För övrigt fick jag et osa igår från mina släktingar i italien. Min faster och min kusin och hans fru kommer. Dom hade vi ju räknat bort eftersom dom aldrig kommit när mina syskon gift sig. Men, vi blev superglada.

Kram på er alla

• Ab fab

Va kul att det gick bra på jobbet. Det verkar som du trivs.

jag hoppas du har möjlighet att följa med på fredag. Håller tummarna att bilen magiskt lagas

• Addiz

MissP och Nickes: vad kul att ni har det bra på era respektive jobb!

Tezz: kul med din chef! MEN vilken fånig fråga. Jag skullle konsekvent vägra att svara (dock har jag faktiskt aldrig fått frågan)

Malm: behöver du nån moralisk stöttning för att _inte_ köpa en ny klänning?

lykke: har du återfått din arbestlust idag? Det har inte jag ;)

Nickes: tar gärna emot tårt-tips!

Carma: *vink till dig* när du läser det här senare ikväll!

linum: klart du ska ringa och kolla ang jobbet, det kostar ju inget (inte mer än ett telefonsamtal iaf ;)

Nides: *vink till dig med*

• Ab fab

Nja aningens mer arbetslust. Skriver listor på vad jag skall göra åtminstone

Linum- vad är det för jobb? Är det ett bra företag som kan vara nå't att få in foten i?

• Fröken Malm

Jag har varit otrogen.

Trodde jag valt rätt men nu när det börjar närma sig börjar jag fundera på om jag vill leva med mitt beslut resten av livet. Så nu har jag strulat runt med andra, men när det väl kom till kritan insåg jag att det vill jag alltid velat ha har funnits framför näsan på mig hela tiden.

Så snälla, berätta inte för någon att jag provat en annan klänning......

• TezzAmore

God morgon!

Lykke: Ingen arbetslust här heller! Har varit på jobbet en timme nu och inte gjort mer än nödvändigt och surfar på nätet!

Addiz: Jag har aldrig fått den frågan förr heller, därför blev jag alldeles ställd!

Miss P och Nickes: Kul att det går bra på jobben!

Malm: Jag lovar, jag ska inte säga något! *fniss*

• TezzAmore

Malm: Förresten, pläden var ju jättefin! Kikade på nätet nu! Köpte du någon igår?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3