• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

är det från systembolaget du skall prova från Tezz?

• Carma07

God morgon! Stjäl några minuter och smyger in här. Går ju inte att hålla sig borta.

Malm: Det kanske var värt att vara otrogen då om det var det som behövdes för att inse att du redan har det bästa.

Tezz: Vad spännande med ringen. Jag gjorde likadant med förlovningsringen. Satt och knöt upp bandet på förpackningen bara för att kunna sitta och titta på den och smygprova den på. Sambon tyckte jag var jätteknäpp.

Hade massor av svar som jag nu har glömt. Eller just det;

MissP: Vad kul att det kändes bra första dagen på jobbet. Skönt att komma igång.

Kommer nog ha svårt att hänga med er idag också. Tack och lov att jag får träffa er snart.

• Carma07

Addiz: Jag såg i en annan tråd att du är på jakt efter kallor. Det är jag också. Påminn mig om att vi ska talas vid på fredag. Är nyfiken på var du fått dina prisuppgifter.

• TezzAmore

Addiz: Jo, men jag fattar (tror jag)! Låter jättefint!

Lykke: Tänkte köpa på systemet för att provsmaka, sedan bär det av till Tyskland för inhandling...

• Linum

God frömiddag till alla kackelmajor

Malm: Tur att du var otrogen så att du kom fram till helt rätt beslut...

Beställde min klänning igår. Efter att ha skickat flera stycken småarga mail till Aspera har de också uppdaterat sin hemsida med fler modeller, så nu finns min också med!

Jag hoppas att jag kan följa med på fredag... har exakt 9 kr kvar på mitt konto... *snyftar lite*

• Ab fab

Hej Carma
    kul att du hinner titta in till oss- vi saknar ju dig.

På fredag tar jag med mig
    -lånautlistan
    -skiss på vår inbjudan
    -info ang hobbyflorist som jag känner

+lite bilder från kompisars nyköpta hus. Ni har aldrig sett värre inredning som det var när de köpte huset.

• Ab fab

Linum- ut o sjung på gatorna. Klart du skall med på fredag!

• Addiz

Tezz: försöker febrilt hitt en bild som liknar på nätet men utan att lyckas, den är väl kanske inte så "modern"... jag tar med ringen på fredga iaf, så kan ni få se, min sambo har inte fattat att han inte kan ge mig tillgång till den än... ;)

Carma: jag springer in i varendra j***a blomsteraffär jag ser för att fråga. Vet redan nu vilka som är trevliga och vilka som är griniga ;)

linum: jag har också en tight månad, men tur att det finns nåt som stavas K R E D I T ;) Vill ju inte missa chansen att träffa er!!!

• TezzAmore

Nån som handlat grejer på www.ink66.com nån gång? Har varit runt hela jä*la stan och letat efter magnetpapper! Claes Ohlsson har det inte, inte Akademibokhandeln heller, inte hobbex och inte panduro! www.inkclub.se har slut på sitt sedan flera veckor och har nu hittat det på ink66... men har aldrig beställt därifrån! Någon som har erfarenhet?

• Linum

Jag var också och provade förlagan till "min" ring igår. Den ska vara på samma botten som den jag har, fast 1 mm smalare. En brygga med tre diamanter går över båda ringarna och bygger liksom ihop dem med varandra. Nån mer som inte förstod?

Addiz: Jag letar också efter callor. Hade tänkt göra buketten själv i så fall. Kan inte vara så svårt...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3