Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz: Jag var inne på map i Kristinapassagen igår. Där fanns det tror jag. Jag kan kolla i eftermiddag när jag ändå är inne i stan om du vill. Vad ska du ha det till och hur ska det se ut?
Förresten, vi började med bordsplaceringen igår. Satt med den i 2,5 timmar och filade och knåpade.......
GAH!!!! *sliter håret*
jag har också funderat på att göra själv... men vet inte om det är värt att stressa upp sig över det... kanske bättre att bara betala, för att få sinnesro... Fast då vill jag ha blommorna levererade till där jag ska vara, och corsagerna till där min sambo ska vara på bröllopsdagen....
Linum: Åh, det hade varit supersnällt och superbra juh!
Kika här: www.inkclub.com/produktspec.asp&CtryNo=752&LangNo=46
Kika här också:
www.ink66.com/magnetpapper-a4-4ark-p-860.html
Det är ark som man är lätt magnetiska på ena sidan och så kan man skriva ut på andra sidan. Sedan kan man klippa det som man vill. Det är lika tunnt som såna där magneter med ord som man kan göra egna meningar av! Vet du vad jag menar?
Linum; jag förstår! *räcker upp en hand*
Lider med dig fr Malm! Tycker att det är jätte jobbig.
Varför funkade inte länken? Provar igen...
www.inkclub.com/produktspec.asp&CtryNo=752&LangNo=46
Nä, den vill inte gå direkt till rätt sida... . Jag mailar istället!
Ang callor så har jag förstått att de håller väldigt bra, så man skulle ju kunna göra buketten på torsdag kväll eller dylikt... dock så kostar ju blommor mycket om man vill ha en speciell sorts blomma till en speciell dag, och det vil man ju, så jag vet inte om man tjänar jättemycket på att binda sin egen bukett...
Linum: Det gick inte att maila heller... det blev knas... försöker en sista gång!
www.inkclub.com/prodinfo.asp&CtryNo=752&LangNo=46
Om inte detta funkar kolla på denna länken. Där har en HalmstadNilla länkat vidare till det som jag misslyckats med!
www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m2136062.html