• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Fröken Malm: Ska du på Body Combat på torsdag? Jag tänkte dra dit M så att han får testa.

• Linum

Vad kom alla skrattgubbar ifrån?

• TezzAmore

Linum: Fast jag är ganska säker på att han hade en baktanke med det... det finns lite andra faktorer (som jag inte vill skriva här) som garanterat spelar in...

Förresten, har du funderat mer på detta med jobbet? Kan ju säga att de letar efter folk inom min kategori, med ljus och lykta! De är helt desperata!

• Linum

De får ju knappt ens fråga sådana saker...

Jag funderar på det där med jobbet. Grejen är ju den att vi inte klarar av det om jag går ner såpass mycket i lön... fast jag vill ju byta jobb och lönen är ju inte allt... hmm..

• TezzAmore

Se det så här också, att om de nu är sååå desperata som jag fått intryck av så kasnke du kan begära mer än vanligt! Jag vet nämligen att jag ligger lite lågt... när jag började jobba var jag desperat och hade tackat ja till vad som helst... kan ju meddela att det är superjobbigt att få upp en låg ingångslön...

• Linum

Har också funderat på det de senasta två minutrarna. Skulle jag bara ringa den personen jag fick telefon och namn på? Snabbintervju per telefon lät ju himla käckt (not). Hur ska man hinna bilda sig en uppfattning om en person på några minuter? Fast hör de bara min vackra stämma så...

• TezzAmore

Linum: Det är sant! De kommer att anställa dig på stubinen när de hör dina sjönsjungande ord! Jag tycker att du kan ringa, bara för att kolla läget! Skriv upp på ett papper vad du vill veta så att du inte sitter där helt i det blå och så får du se vad de leder till! Kanske är de så att de blir helt qrazy, men så känner du att det inte stämmer, eller så klickar det?

• TezzAmore

Tack för idag, ses imörrn! *vinkar till Nickes, Miss P och Carma som skulle kolla in här ikväll*

• Carma07

Hej på er. Nu är äntligen arbetsdagen över och jag får tid till att läsa ikapp mig lite granna.

Tezz: Skönt att det ordnade sig med semestern som du var så orolig över. Cheferna var inte såna monster trots allt. Men du var modig idag. Jag är stolt över dig.

Fröken Malm: Håller med de andra om att det måste vara bröllopsnerverna som spelar dig ett spratt. Din klänning är ju jättevacker och jag är övertygad om att du kommer att blända alla med din skönhet i den.

• Carma07

Jag har läst och läst igenom tråden och har förmodligen glömt en massa som jag hade tänkt att skriva, men det är som bortblåst just nu. Det poppar väl upp senare.

Ska bli jättekul att träffa er på fredag. Kommer vår låne/byteslista med? Är lite nyfiken på den.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3