• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Hörni, kommer det ingen ny bröllopstidning snart?!?! Vill ha lite mer inspiration!!!

• Linum

Addiz: Jag vill nog mest göra buketten själv för att kunna skryta med det efteråt

Tezz: Det var inte sådant papper de hade på Map... Det var mycket tjockare, typ kartongaktigt.

• Ab fab

Jag gillar egentligen bara Amelia bröllop och den kommer väl bara en eller två gånger om året. Den kom väl i januari så det dröjer. Ingen annan som jag sett i affären tyvärr. Jag har inte läst den där med 400 sidor (jag orkar inte bära hem den*s*)

• Nides

Addiz: Jag har en hel del bröllopstidningar hemma! Du kan ju komma o gå igenom de se om det nån du vill ha!!! :D

• TezzAmore

Jag har faktiskt inte köpt någon bröllopstidning på länge.. .tycker att de bara är en massa reklam och bilder på klänningar, jag har ju redan köpt min klänning! Håller med Lykke om att Amelia är bra, men den kommer bara ut en gång per år och nästa gång har jag ju redan gift mig! *fniss* Köpte en på hundratals sidor, det gav mig inte nått, inga ideér alls. Vill ju ha bilder på dukningar, reportage om olika sorters bröllop och tips osv.... den hade inget av detta, bara reklam...

• Ab fab

håller med Tezz, bröllopstidningar var roligast i början, sen tyckte jag att alla blev likadana och mest reklam. För mycket klänningar och för lite av det som Tezz säger- dukningar, real life bröllop

• TezzAmore

Linum: Nu har jag beställt magnetpapper på nätet! Så du behöver inte gå förbi Map, men stort tack iaf. att du erbjöd dig! *kramar om*

• Addiz

Så, tillbaka efter en stärkande promenad med vovven i urblåsten...

Jag har faktiskt fått många idéer från bröllopstidningar, men jag kan väl hålla med om att de börjar bli lite tjatiga när man redan vet vilken klänning och ring man ska ha...

Nides: tack för erbjudandet!

• Addiz

Och det är väl klart, ni har ju hunnit läsa många fler tidningar än jag... jag är ju bara novis än så länge.. ;)

• Linum

Tips på goda småkakor emottages tacksamt. Ska kalasa på söndag, och vill ha något småkakeaktigt att bjuda på till Budapesttårtan.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3