• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

maränger med hackad choklad i ... mummmmmsss

• Carma07

Lunch och lite tid över för BT. Saknar också bröllopstidningar där man får lite tips och ideér på alternativa bröllop. Och då menar jag inte sådana där man åker på kryssning, rider i ökenen eller hoppar fallskärm. Tycker tidningarna bara inriktar sig på själva vigseln med allt runt omkring det.

Förresten, vart håller bauti hus?

Dags att börja jobba igen. Läser ikapp mig ikväll.

• Ab fab

Ja Bauti- du är väl inte sjuk igen?????

Förresten- har alla bestämt sig för meny? Kan vi inte ha lite byta menytips. Det kan ju vara en bra i inspirationskälla om inte annat. Jag skickar runt via mejlen

• bauti

Linum. jag skall he en likadan ring fast med stenar överrallt utom på bryggorna mellan skenorna. *kliar mig i håret & undrar hur ringen ser ut i era huvuden????*
    Jag kan hämta dig Linum så sparar du en slant på bussen

Har vi sagt tid och plats än???
    Vi får ta i akt att det är fredagen den 13.

• Ab fab

Hej lilla du

Skönt att höra att du är på plats.

18.00 på fredag

• bauti

Nu på morgonen har jag varit å hjälpt pappa att hämta bilar. Han säljer som 17 just nu (förra veckan 16st).
    Jag hoppas det håller i sig tills 11/8.
    Idag så erbjöd han sig att stå för skumpan, då jag hade sagt att det blir drink istället. Han sa att det MÅSTE vara någon slags bubbel på min viktigaste dag.
    Anledningen att ha drink istället för champange är för att jag inte tycker det är speciellt gott med bubbel.
    Men helt plötsligt så är det ok. Allt gratis är ju gott (undra om jag inte skall ta en egen drink till mig )

• Linum

Bauti: Hade iofs tänkt cykla, men jag liftar gärna med dig! Tack så mycket!

Jag är inte mycket för kärringdricka...förlåt...champagne... Tycker bättre om Asti Cinzano. Det andra bara vänder sig i magen. Kan det bero på att jag inte gillar vare sig vitt vin eller kolsyra kanske? Hmm..

• Ab fab

Gin o tonic är ju aldrig fel

• Addiz

Asti är ju aldrig fel... *drömmer sig bort*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3