Inlägg från: eliin |Visa alla inlägg
  • eliin

070707 tråd 6

Hmm, var tydligen ett tag sen jag kikade in här...ny tråd och allt =)

Detta har hänt sen sist...
    -Inbjudningarna är klara, ska skrivas kuvert bara
    -Jag har varit å måttat för omsömnaden (heter det så) av min klänning
    -Fixat skor åt mig och m2b
    -Fått tillbaka hindersprövningen

Känns som att det borde vara mer, nåja kommer inte på det.. =) Ha det bra allihopa!!

• eliin

JuliBrud07 - Var på cinderella i piteå och "måttade", plus att två sömmar skulle ändras då en söm vred sig lite och draperingen fram var lite väl bylsig så hon tog fram sprättkniven med mej i klänningen..det var lite läskigt, men jag har fullt förtroende för henne så det blir säkert jättebra. Den blir klar inom en månad

Tidigare har det stått lite stilla för oss, men nu känns det kul att det börja ta fart igen Det närmar sig som sagt...Var har du köpt din klänning??

• eliin

Jaha, då var alla inbjudningar ute...
    Gah, läskigt! Inte att vi ska gifta oss, det är hur underbart som helst å det har "kännts verkligt" hela tiden, utan jag blir nervös för om jag verkligen klarar av att styra upp ett sånt här projekt. Allt ifrån små till stora saker. Det blir inget överdrivet stort bröllop, ca 70 personer, men jag har aldrig anordnat ngn typ av fest tidigare, ja förrutom nån lagfest då men det känns ju inte riktigt som samma sak...

Tror jag måste börja engagera våra föräldrar lite mer...det är bara det att jag fixar ju gärna saker själv (mha m2b så klart) så jag har lite svårt att be om hjälp...

• eliin

JuliBrud07 - Vi ska ha festen på Örnvik konferenshotell...ni då?

• eliin

JuliBrud07- vad skönt att vara så nära

• eliin

JuliBrud07 - Mm, jag förstår det...hur längesen beställde du..? Jag längtar till min blir helt klar

• eliin

JuliBrud07 - Håret..?!? Själv eller frisör??? Jag är så himla i valet och kvalet hur jag ska göra...men det känns som att jag måste bestämma mej om jag vill kunna få en tid hos någon. Vet bara inte vart jag ska gå i så fall...klipper mej lite överallt så jag har som ingen frisör som är "min"... Tips?

• eliin

JuliBrud07 - Har inte varit här på ett tag... Nä, min msn har slutat fungera av ngn konstig anledning. Men du kanske har icq? Ifall du har, 57583177, det är min sambos som alltid står igång.

• eliin

Jag måste bara få gnälla lite...på mej själv! Det mesta kring bröllopet, iaf större saker, är klappat och klart...MEN det finns ju saker kvar att göra. Problemet är att jag inte får mej själv till att ta tag i dem. Går istället och är stressad och har dåligt samvete över det jag vet att jag borde göra. Har tex. en byagård bokad (fortfarande) trots att vi bestämde oss för och bokade en restaurang för säkert 2,5 månad sen. Vad ska jag göra för att få tillbaka iniviatinförmågan? Har lisor och dyl. så gärna andra tips...Hjälp mej!

Svar på tråden 070707 tråd 6