Inlägg från: Hill070707 |Visa alla inlägg
  • Hill070707

070707 tråd 6

N&N: Hur har ni gjort tändsticksaskarna eller har ni köpt dessa? Det vore en kul grej att ge till gästerna tycker jag!

Vi funderar även på att göra egna chokladomslag med varje gästs namn på....m2b jobbar på detta just nu....

• Hill070707

Överraskning på jobbet igår:
    Det var så himla roligt på jobbet då de gav mig bla ett äppelträd i bröllopspresent. Fick det i förskott då jag jobbar på en skola och nästan alla går på sommarlov nu. Det var helt oväntat och mycket uppskattat! Vilka arbetskamrater man har....

• Hill070707

Här har det också burit iväg med m2b på svensexa idag. Det blev motorcykel som fordon....
    Det värsta är att det går magsjuka här hemma hos oss, mellanbarnet insjuknade igår och minsta har haft. Hur ska detta bli????? *orolig*

• Hill070707

Tack, vi kör med coca cola till dottern som är sängliggandes. Sedan äter jag vitpeppar i förebyggande....vet ej om det hjälper men tror man tillräckligt mycket så....

• Hill070707

TACK! för tipsen vid magsjuka, ska göra iordning "drinken" med citron etc. i morgon.

• Hill070707

Förstör mint smaken på vin? Hjälp! Så långt har inte jag tänkt, vi ska ha små mariannekulor i våra askar för de är inte så stora. Har någon något annat förslag?

• Hill070707

förhoppningsvis - ja dom får ta med sig hem annars...hi hi

• Hill070707

Julibrud07: Ja vi har ju som sagt redan drabbats av magsjuka i vår familj. Båda döttrarna (en kräks fortfarande). Pojken har klarat sig än så länge.....och vi med.
    Men nu har minstingen fått hög feber efter sin magsjuka och bara ligger *bryter ihop*

• Hill070707

Syssa, jag äter för fullt....ger tom sonen. *hoppas*
    Ja vad gör man? Jag har även nära vänner som väntar barn vilken dag som helst som inte kan komma om vi inte varit friska i x antal dagar.

Svar på tråden 070707 tråd 6