Inlägg från: wozzgirl |Visa alla inlägg
  • wozzgirl

070707 tråd 6

Jag börjar bli lite stressad.... det är många som inte har OSA´t ännu.
    sambon har inte skött sina uppgifter (kantorn, fixat sina kläder etc..)

• wozzgirl

Vi verkar vara väldigt tidigt ute för jag ska bara
    -fixa klart festprogrammet och vigselprogrammet
    -hämta min klänning

Inte så mkt mer just NU... sen är det dukning o sånt kvar men det kan man inte göra nåt åt just NU, även om jag säkert gärna skulle vilja få det klart i juni redan. Haha.

• wozzgirl

JuliBrud07:

På deras fruar o sambos har jag i sådana fall skrivit
    tex "Fru till Kalle"
    När jag kanske inte känner dem så himla väl och inte vet vad jag ska skriva..

Rim kan vara lite knepigt om man inte har lätt för sånt.. vi har 60 gäster o ibland tycker jag att det är kul att rimma men.. inte 60 rim.

• wozzgirl

Vi träffade prästen för nån vecka sen.. vi gick litegrann igenom i vilken ordning allt sker.
    Men det som jag började fundera på var att han inte ens kom ihåg våra namn eller skrev upp dem... tänkt om vi glömmer att säga dem åt honom innan vigseln så står han där och säger "Marika och Johan" som han hade som exempelnamn då vi övade. (Han kom inet ens ihåg våra namn DÅ.. )
    Han verkade väldigt virrig överlag.

• wozzgirl

Steg upp vid 06 imorse för att jag inte kunde sova och sydde sonens byxor. JAg ska pröva dem på honom då han vaknar.
    Allt börjar vara klart...

• wozzgirl

Vädret ja... herregud.
    Nu var iaf sonens byxor klara o passade perfekt. Äntligen.. jag har köpt 3 par och inga passade. Slutligen köpte jag ett par i storlek 130 (han har 92) och sydde in dem o gjorde dem kortare. )

Finlandsbrudarna kan iaf kolla här:
    www.fmi.fi/saa/sadejapi.html

• wozzgirl

Vi har väl alt klart so far men ändå känner jag mig småstressad...
    Jag hade helts velat duka klart redan nu, haha.

Festprogrammet är klart o utskrivet.. kläderna är hemma. Floristen vet vad hon skall göra o har allt på det klara.
    Ja... allt börjar falla på plats.

Svar på tråden 070707 tråd 6