Inlägg från: gift070707 |Visa alla inlägg
  • gift070707

070707 tråd 6

Hej! Skriver in mig oxå, kul att det är så många som skall gifta sig 070707

Vasa:
    Ohmygoodness, Solf kyrka 16:00
    Fru0707, Nykarleby kyrka 16:00

Halmstad:
    TheBride, Steninge kyrka 16:00
    HalmstadNilla, Tönnersjö kyrka 14.00

Öland:
    MickeåMaria, Resmo kyrka, 16:30
    Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00

Göteborg:
    glad tjej: Älvsborgs kyrka
    The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
    A+A 070707 Göteborg, Vasa Kyrka
    Syssa, Göteborg, St Birgittas kl 17.00
    NollSju Göteborgs Rådhus

Stockholm:
    N&N, Norrtälje, Engelbrektstunet
    Anmaria, Hammarby kyrka 14.00
    Helenrik, Hässelby Villastad kyrka 15.00
    Adfri, Tullinge, Salems kyrka 14.30
    juli07,Märsta, Husby-Ärlinghundra Ka 14.00
    snart hela kittet, Sigtuna, Maria Ka 15.30
    Förhoppningsis, Boo kyrka, Nacka 15.30
    LingaFreddie, Össeby kyrkoruin, 16.00
    Carina6: Österhaninge Kyrka kl 16.00
    jagskablienfrulääängtar: Maria Magdalena K:a 16:00
    Lasky, Östra Ryds kyrka kl.16
    Pasia, Gustaf Vasa Kyrka kl 16.00

Dalarna:
    Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka 14.00
    MissTess, Rättviks kyrka kl 17.00
    Julikulla, Grangärde kyrka 15.00

Örebro:
    Gerda, Adlers 16:00

Piteå
    millibopp, norrfjärdens kyrka 15:00
    MiaVinterbrud, Piteå Stadskyrka 16:00

Jönköping
    Lillstumpan, Järstorps kyrka 15.30

Luleå
    eliin, Gammelstads kyrka 13:00
    JuliBrud07, Gammelstads kyrka 17:00

Karlshamn
    irin, Elleholm Kyrka kl 15:00

Ramsele
    vist, gamla kyrkan kl 15:30

Hammarö
    FrkF, Hammarö Kyrka kl 16:00

Kalmar
    J2C, Borgerligt kl 13.00

Malmberget
    BlivandeFru2007, Malmbergets kyrka kl 15.00

Västernorrland

070707 ViSt Ramsele Kyrka
    070707 albin04 Arnäs Kyrka
    070707 Lothis Nätra Kyrka
    070707 Smulan1 Alnö gamla kyrka

Bohuslän/Uddevalla-Strömstad:

gift070707, Svarteborg kyrka kl 15.00

• gift070707

Nej har inte blivit hippad ännu men är ganska säker att det sker nästa helg.
    Vår bestman fick datum när dom kunde ta min blivande man, frågade häromdagen:
    -Har ni bestämt när ni skall ha svensexa så jag vet att vi skall hålla oss hemma och inte åka iväg på något osv, fick till svar
    -Ja det blir 2 veckor efter din, va svara jag vadå efter min?
    Bestmanen blev röd som en tomat och började greja med sin mobil så jag fick inget mer svar.
    Tyckte detta var rätt lustigt, för det finns bara 3 helger att välja på då vi är bortresta helgen 8-10 juni.
    Men vem vet dom kanske bara lurade mig

Oj detta blev långt, hi hi....

• gift070707

7/7-07

Ja nu känns det som om allt är fixat och man bara väntar på den stora dagen, 40 dagar kvar

• gift070707

Dalabrud-07: Sambon var iväg 1 maj och det var väldigt utplockat då oxå, fick ta ersättningsviner men dom är goda dom oxå.
    Inatt åker han till Tyskland igen, skall kolla om de viner vi ville ha från början finns denna gången annars åker han med för skojs skull denna gången.

• gift070707

Dalabrud-07: Vilken affär åkte dom till? Calles?

• gift070707

Igår var det 1 månad kvar tills man är fru

Var och hämtade ringar igår, då våra ringar var tunna och skeva valde vi att göra om dom. Har ärvt min gammelmormors förlovningsring och vigselring, gjorde dom till så jag ville ha dom, sambons ring är oxå omgjord (i hans ring finns numera båda våra förlovningsringar).
    Dom blev sååå fina och det gick inte på mer än 3000 kr och då fick jag 3 st diamanter i min vigselring.

• gift070707

Inte blivit hippad än, trodde stenhårt att jag skulle blivit det den 2 juni men tji fick jag.
    Nu får man se om det blir till helgen, är inte nervös utan tycker det skall bli jättekul.

• gift070707

Blev möhippad igår, hade sååå roligt.
    Här kan ni läsa vad gårdagen bjöd på.

Stod i godan ro och grejade i sovrummet när det plötsligt stod massa folk i hallen och skratta.
    Fick ta på mig en blå pyjamas, svarta stringtrosor utanpå med en röd mus fastsydd där "nere". Orange/gul/brun badrock, jägarmössa på huvudet, fick packa en ryggsäck med diverse saker.
    Iväg till Elisabeth där vi sköt lerduvor och grillade, efter detta åkte vi till shelltappen där jag fick sälja jungfrubröst och tanka tvätta rutor osv.
    Sen kom dom med en rosa (egenmålad)cykel där det var binda på sadeln+massa knasiga saker som hängde överallt, på med ishockeyhjälm och iväg (kan tillägga att det inte fanns luft i däcken och jag prova pumpa men det gick inte).
    In på blomsteraffären och önskade Yngve: God Jul och Gott Nytt År och ha ett bart underliv, kan säga att han skratta gott, fniss fniss...
    Vidare till ICA där man fick på sig en t-shirt där det stod ICAs packåsna och att jag hade körkort för kundvagn mm.
    In på affären med cykel, detta viktigt.
    Hjälpte folk att handla, och gav tips om att Mamma Scans köttbullar är goda, hjälpte en dam att packa matvaror.
    Sen bar det av till sjön där det var hinderbana både på bryggor och i sjön, plus att vi skulle springa i Christians (Elisabeths blivande man) stövlar fulla i vatten (storlek 48) men det gick finfint.
    Sen bar det bastu och mat på schemat, efter detta blev jag stylad till raggarbrud a´la 60-tal (musen fick lämna stringtrosorna och sitta fastsydd på klänningen, hm men pipa kunde den, ha ha). Lillebror kom med sin raggarbil och det bar iväg till Strömstad, sålde jungfrubröst på krogarna och till båtfolk till sist hamnade vi på The Cod (my place) där jag dansa hela natten lång.
    Halv fyra imorse var jag hemma, inte nykter kan tilläggas.

• gift070707

stolek 48 skall det vara

• gift070707

Dalabrud-07: Ja jag är jättenöjd, dom hade verkligen ansträngt sig.
    Ett oförglömligt minne

• gift070707

Hoppas verkligen alla får möhippa/svensexa, jag blev tagen i förrgår och sambon tar dom den 30 juni.
    Vi har varit tillsammans i 12 år.

• gift070707

Hjälp!

Sitter och gör vigselprogram, skulle skriva ute test och ville ha det liggande typ som A5 men det går inte, väljer liggande men det blir som vanligt A4, snälla någon med tips.

• gift070707

Gerda: Mums det jättegott Ändra inget, lycka till

Svar på tråden 070707 tråd 6